slingshot {Thomas}
|
zo toppie hoor ik heb echt respect voor haar ik ben er gewoon stil van, 12 jaar en dan al zo goed kitesurfen : (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
KiteDemon
|
Een zeldzaam natuurtalentje. En ze wordt alleen nog maar beter! Als ze oud genoeg is, vaart ze de hele wereldtop bij de dames finaal aan snot.
Respect
|
|
|
_Chantal_
|
mooi filmpje hoor.. (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Bazaki_Thijs
|
Ja wel heel tof enzo maar, wie had er op die leeftijd al zulke kites ? denk dat iedereen die op die leeftijd begint zo goed kan worden. je bent dan gewoon veel leniger en leert sneller.
|
|
|
brutus1
|
Hoezo talent? het kind is gewoon voor het kiten geboren, echt bizar.
|
|
|
Tom
|
Klopt wel dat het sneller gaat maar kom op ze heeft veel talent
|
|
|
Emiel
|
door dr talent heeft ze zulke kites! natuurlijk scheelt het een hoop dat ze zo jong is begonnen..
|
|
|
prutsers
Gast
|
ja maar het is ook maar goed dat papa genoeg centjes heeft want haar zie ik niet een nieuwe kite set afrekenen in een shop
|
|
|
zwelgje
|
sooo de tering!! wat een wereldwijf respect alom
|
|
|
Moza
|
Toch wel heel netjes wat ze allemaal doet hoor! Respect!
|
|
|
R@bert
|
Goddamn !!!! Wat een talentje.....terwijl ik nog m'n eerste meters moet maken....en ik moet gewoon wachten totdat de lessen weer beginnen, AAAAHHHH , voorjaar SCHIET OP!!! Ik kan niet wachten iig......greetz
|
|
|
mijngatindelucht
|
Blij dat het mn zusje niet is...dat zou pas frustrerend zijn! Echt gaaf hoor zoveel plezier op het water! Kick ass kiddoos
|
|
|
zagy
|
heel knap, daar horen we nog veel van.
Maar jongens, hoe rijk haar vader ook is, met welke kites ze het ook leert, dat doen jullie haar niet na op zo'n jonge leeftijd.
|
|
|
prutsers
Gast
|
nee nee zeker niet veel respect voor dat meiske we gaan er zeker nog veel van horen
|
|
|
|
|
CeesV
|
Bruut hoor! Ze heeft ook de hele wereld al gezien! En ze wint ook nog wel wat zo te zien!! Respect!
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Op het eind van het filmpje zie je dat ze in 2004 en 2005 de professionele vrouwen tour gewonnen heeft. (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
DENNS
|
respect en nog maar 12 jaar ook
|
|
|
justkitehigh
|
zeker vet zo jong en dan al zo aant knalle
|
|
|
daanbanaan
|
teeeeering zon dochter wil ik ook wel....... dan zou ik een trotse vader zijn. hehehehheehhe... wat een beultje zeg...
|
|
|
Rowin
|
Wajoo (geschokt_kitesmiley) wat een beul
|
|
|
LEAF
|
JEMIG HEEE als dit vrouwtje een jaar op 18 is ript ze Ruben lenten waarschijnlijk gewoon weg!!! Gekkenhuis waar gaat dit naar toe ik word oud................. :
|
|
|
Mitchel_12000
|
Hoe vet is dat zeg!!! Volgens mij vaart die de wereldtop nu al redelijk aan stront.
|
|
|