prokiter
|
Heyy, Ik ben ook van de partij hoor 9 juni...... Greetings...The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
kitertjuh
|
beter hoe meer kiters hoe beter
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Kan je al lekker kite.... kitertjuh???? Ik kan wel aardig lekker rippen....ben nu bezig met springen Greetings..The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
|
kitertjuh
|
mooi mooi. word gezellig
|
|
|
daanbanaan
|
mooi mooi. word gezellig
nou dat kan zeker nog gezellig worden des te meer man des te meer vreugd nog 3 weekies en dan knallen......
|
|
|
prokiter
|
Heyy. Lekker mensuuu.....word gezelug....... Ook mensen van niet een al te hoog nievo??.... (grinnik_kitesmiley)... Kite nu al wel 3,5 jaar........maar ben nu pas bezig met goed te leren springen..... ... ik woon een end van het water af he....maja......komt goedddd.......hehehehhe Kituhhhh. (hangloose_kitesmiley) Tot dan mensuu. Greetings The Pro Kiter....Arwin Lubbers
|
|
|
kitertjuh
|
moet zelf ook 1.5 uur rijden(me ouders daN)
|
|
|
prokiter
|
Heyy, En we zijn al weer een weekje dichter bij de week gekomen..... Bijnaaaaa..... Greetings...The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
KiteCamps
Geen avatar
|
We zijn op het moment bezig met de laatste details en hebben alles gereserveerd. We zullen binnen enkele dagen nog een speciefieke update / nieuws brief sturen met de laatstse details wat betreft bagage / demo materiaal / Clinics etc etc.
We hebben er ontzettend veel zin in !
Voor mensen die nog mee willen gaan er is plek.
Mvg, KiteCamps.nl
@ dennis check je mail je zal een blij man zijn ;-)
|
|
|
kitertjuh
|
idd lees net me mail (grinnik_kitesmiley) wordt erg gezellig hoe zit het daar eigelijk met wind zeker heid etc
|
|
|
Peter79
Geen avatar
|
Ben zelf ook nog een startende kiter! Hopelijk kunnen we veel van elkaar leren.
Groeten
|
|
|
KiteCamps
Geen avatar
|
We zullen een beetje geluk moeten hebben met de wind.
De reden waarom we juist deze spot kiezen is omdat we binnen 10 km met zon beetje elke windrichting uit de voeten kunnen.
We hebben allerlei soorten kites en boards dus het moet goed komen !
Je niveau maakt helemaal niet uit en alles wat jullie beter willen doen of willen leren helpen we jullie bij. We zullen ook laptop bij ons hebben zodat we eens goed naar de " te leren " trik kunnen kijken. En voor foto en video editing, neem dus je camera en toebehoren mee, wij zorgen voor een veilig plekje.
|
|
|
|
prokiter
|
Heyy Mensuu, Jahh en we zijn al bijna weer een weekje verder.....hehe nouwjah hehe....op de helft van de week dan...maar heb nu lang weekend dus die gaat meestal snel voorbij\ dus het is eigenlijk wel bijna eind van de week.... Dus we komen dichterbij menseuuu..... Ik heb er zin in....en zal zeker mijn fotgrafeer spulletjes mee nemen..... (hangloose_kitesmiley) Greetings...The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
***KiteChick***
|
mensen nog 2 weekjes en dan knallen groet, daan
|
|
|
|
daanbanaan
|
daar gaat ff wat fout ....oeps heheheheh sorry floor NOG 2 WEEKIES groet daan...
|
|
|
kiteone
|
voor 375 euro`s zit je ook op tarifa incl hotel/auto en geen ruk met een ander te maken !!!
|
|
|
daanbanaan
|
(bazuin_kitesmiley)DUS??????? voor 375 euro`s zit je ook op tarifa incl hotel/auto en geen ruk met een ander te maken !!!
|
|
|
prokiter
|
Heyy, jah gezellig toch......met z'n allen.... beetje leren van elkaar en lol maken.... En ik neem aan dat er bij tarifa geen eten bij in zit.....of wel... He mensuuu.....nog 13 dagen..... Greetings...The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
prokiter
|
Heyy Mensuu, En nu....nog 7 dagen ....en dan zijn we bijna opweg naar frankrijk...... En wie heeft er geen zin in...... .....dan blijf je maar weg hehehehe Mensen.....ik heb er wel zin in.... Greetings...The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
daanbanaan
|
ik heb zeker zin.... maar laat ik net afgelopen zondag door mn enkel gaan..... (angry_kitesmiley) gdvrrrrrr....... maar jah ik kan weer een beetje op mn voet staan, en een beetje lopen.. dus kep nog 7 dagen om te revalideren dus hopen dat het goed komt allemaal. heeft iemand toevallig kennis met het intapen van een enkel , die mee gaat naar Frankrijk ??? hehehheeh dat zou mooi uitkomen........ meschien tot volgende week vrijdag, groet daan.
|
|
|
kitertjuh
|
Ik heb er echt zin in. Hoop op goede wind en mooi weer
|
|
|