Darkwing
Gast
|
Jaaaah, bruuuut , in welk hotel zit jij? Ik ben er van 5 tot 16 juli, mijn moeder gaat dinsdag kijken bij het reisbureau, of we niet 15 ipv 12 dagen kunnen gaan, hoop het maar!
|
|
|
KiteDemon
|
Gaat druk worden op FB. Die hele Alphense bende zit er nu ook.
Mucho fun daar.
|
|
|
Elevation
|
je ziet wel weer waar het geld zit !!!!!!!!!!!!!!! ben net weg dan...
|
|
|
breint
Geen avatar
|
Dag mensen, Ik wil graag kiten in juli op fuerteventura. Helaas kan ik in deze periode niemand vinden die mee kan (cry_kitesmiley). Is daar voldoende te beleven om alleen te gaan of is dit te saai. Hoe druk is het er dan met andere nederlandse kiters. Kun je er trouwens ook leuk uitgaan of niet.
|
|
|
slufterhufters.com
|
breint,
Ga gewoon, veel kiters uit verschillende landen, natuurlijk ook uit NL, s'avonds genoeg te doen.
Zoals je gelezen hebt zitten we er ook in de maand juli.
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Niet treuren, Arno heb je in ieder geval, en als je in augustus gaat, dan heb je mij :-) Dag mensen, Ik wil graag kiten in juli op fuerteventura. Helaas kan ik in deze periode niemand vinden die mee kan (cry_kitesmiley). Is daar voldoende te beleven om alleen te gaan of is dit te saai. Hoe druk is het er dan met andere nederlandse kiters. Kun je er trouwens ook leuk uitgaan of niet.
|
|
|
NIELZZZZ
|
Gaat druk worden op FB. Die hele Alphense bende zit er nu ook.
Mucho fun daar.
bedoel jij daarmee kiters uit alphen aan de rijn ik ken niemand die daar kite??
|
|
|
KiteDemon
|
Ik bedoel kiters uit Alphen die bij de Slufter varen zoals LEAF en Elevation.
Ik twijvel zelf tussen Fuerte en griekenland in augustus.
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Ik zie je misschien in augustus @ FlagBeach Fer! Ik bedoel kiters uit Alphen die bij de Slufter varen zoals LEAF en Elevation.
|
|
|
KiteDemon
|
Tomi,
Je laatste GSM nr. aub!!!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik bedoel kiters uit Alphen die bij de Slufter varen zoals LEAF en Elevation.
Fer, Ik met een maatje (+ kids) zitten eind Juli begin Augustus op Rhodos!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
KiteDemon
|
Arjen,
Kan je wat detailles mailen van Rhodos??
Fer
|
|
|
|
Switchrik
Geen avatar
|
Rhodos rules, see you at Alex beach Arjen. Gaan we nog naar Scheveningen vanmiddag als het echt gaat waaien. Eerst maar eens een Keuken uitzoeken.
|
|
|
|
looking-g
Gast
|
The Weather at Flag Beach on 04/06/2006
Wind Strength (a.m.): 3 Bft / 7-10 Knots / 12-19 Km/hr Wind Strength (p.m.): 4 Bft / 11-16 Knots / 20-29 Km/hr Wind Direction: Cross-shore (from left) Sea State: Flat Swell: 0-0.5m Weather: Sunny Air Temperature (a.m.): 22 °C Air Temperature (p.m.): 26 °C
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zie je wel Arno, dat er dus ook een plus punt aanzit van die kites die ik omwissel koop enz enz.
Anders had je zeker niet op vakantie gekund........hahaha Have Fun.
|
|
|
FLOF
|
Niet treuren, Arno heb je in ieder geval, en als je in augustus gaat, dan heb je mij :-) Dag mensen, Ik wil graag kiten in juli op fuerteventura. Helaas kan ik in deze periode niemand vinden die mee kan (cry_kitesmiley). Is daar voldoende te beleven om alleen te gaan of is dit te saai. Hoe druk is het er dan met andere nederlandse kiters. Kun je er trouwens ook leuk uitgaan of niet. Nee daar ben je mooi mee. Als Tommy in de buurt is, kun je de wind wel vergeten (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
MrRippey
|
Ik ga lekker schilderen in m'n nieuwe huis met kitespot achter de deur!
Jo bob waar ga je wonen dan ?
|
|
|
Susan
|
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihooeoeoeooeoeoew!!!!!!! dat klinkt allemaal goed
|
|
|
looking-g
Gast
|
The Weather at Flag Beach on 09/06/2006
Wind Strength (a.m.): 2 Bft / 4-6 Knots / 6-11 Km/hr Wind Strength (p.m.): 5 Bft / 17-21 Knots / 30-38 Km/hr Wind Direction: Cross-shore (from left) Sea State: Flat Swell: 0-0.5m Weather: Sunny Air Temperature (a.m.): 22 °C Air Temperature (p.m.): 27 °C
|
|
|
xray
|
Arno,ik dacht dat jij ergens anders heenging? Wie kan me meer vertellen over Rhodos?
|
|
|
robin..
|
wie gaat er in midde augustus naar fuerteventura (flagbeach)
|
|
|
Arthur
Gast
|
Lekker los gast ! Paasen op tha Sluftah bij terugkomst ?
|
|
|