Patrick..!
|
ja, ik zag ook een Kite..
|
|
|
Wouter
|
Mocht dat niet dan?
|
|
|
Slis
|
ze kiten bij zwartepad, rest van strand is afgezet
|
|
|
Wouter
|
Lijkt me prima dan toch, zolang deze gasten weten wat ze doen
|
|
|
Passie
|
jaa, ik zag 't ook
|
|
|
michiel v geel
|
wat bedoelen ze met only 1 will filnish?
|
|
|
BasO
|
Mogen ze daar dan niet kiten?
|
|
|
|
-Mark-
|
er mog wel gekite worden maar werd afgeraden we willen niet weer negatief in het nieuws
|
|
|
Jappy
|
Er werd ook niet gekite bij het surfstrand. Kan me ook niet voorstellen dat er daar gekite mocht worden...het parcour kwam tot in het water De Knock out race zelf was wel ok...ik ben weer een ervaring rijker...maar was niet echt wow. Buur had zijn camera weer eens bij zich en heeft wel een paar plaatjes geschoten. We zaten bij de finish...waar verdacht weinig actie gebeurde.
|
|
|
Buur
|
Actie ... hahaha als ik een boer laat is er zelfs meer actie... Ik denk dat we verkeerd zaten... hahaha. hadden uitzicht op/onder de pier moeten hebben
|
|
|
Buur
|
1
|
|
|
Buur
|
Mooie golven die we hebben moeten missen!! met zon er bij
|
|
|
Buur
|
hahahaha ff geslapen want het was toch niet zo leuk als dat papa zei...
|
|
|
Buur
|
uitgezoemt
|
|
|
Maurits
|
Een maat van me was der ook. Hij ging liever naar die stomme motoren kijken dan kiten
|
|
|
Tukkkkker(ik)
Gast
|
Volgens mij kwam RUBEN Len10 na de prijsuitreiking vanuit de zuid al kiteloopend aanzetten .....groenzwarte SS......mooie sprongen en VETTE kiteloops tussen de stevige rollers........dus toch nog spectakel deze dag !!!!!!!
|
|
|
Noordtuk
|
Ja klopt was LEN10 zag er zeker vet uit:-)
|
|
|
G.J1
Gast
|
Er werd gekite boven de haven richting kijkduin & bij het zwarte pad...was ver buiten het wedstrijd veld.....enne wel jammer dat het niet te hard waaide voor de motor rijders want stonden lekker bakken op Schev...
|
|
|
|
Kevin
|
1ste foto meteen een kite in de lucht te zien
|
|
|
Micky
|
1ste foto meteen een kite in de lucht te zien Misschien wel een 500cc kite
|
|
|
LEAF
|
Was de Lenten niet?? Begreep dat ie daar ff een showtje heeft weggegeven
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
wat bedoelen ze met only 1 will filnish? onderweg zaten enge mannen verstopt, met enge pistolen. Een als hun je kop niet aanstond schoten ze je van je moter af. Net zo lang tot er een over bleef en die had dan gewonnen... mzzsl
|
|
|