Afstellen Kite

Paul78

Geen avatar

November 19, 2006, 18:38:58
edit2Rapporteer  
Hi,

Ik had een vraagje over de afsteling van mijn lijnen aan de kite. Ik heb een Cabrinha CO2 2006 kite.
Voor de bevestiging van mijn stuurlijnen aan mijn kite heb ik drie knoopjes beschikbaar. Laten we het knoopje wat het dichtst bij de kite zit, knoopje A noemen. De middelste knoopje B en de bevestigingsknoop die het verst van de kite zit, is knoopje C.

Ik zou zeggen dat als ik de meeste power wil hebben, ik mijn stuurlijn aan knoopje A moet bevestigen. Op deze wijze kantelt de kite een beetje en vangt hij meer wind. Als ik minder power wil hebben zou ik voor knoopje C moeten gaan, omdat de kite dan meer wind loost. Klopt dit?

Hetzelfde geldt voor mijn vijfde lijn. Ook drie knoopjes. Hoe moet ik de functie van de knoopjes hier zien?

Bedankt!
-Mark-

Antwoord #1 November 19, 2006, 18:40:50
edit2Rapporteer  
jah volgends mij klopt dat jah
Stanley

Antwoord #2 November 19, 2006, 19:14:48
edit2Rapporteer  
Knopen 5e lijn werken precies contra.

A meest gedepowered
B iets meer depower
C normaal.

michiel v geel

Antwoord #3 November 19, 2006, 19:58:09
edit2Rapporteer  
als je hem bij je tip op knoop c zet moet je je 5th ook strakker zeten op knoop a dus want anders hangt hij slap
Paul78

Geen avatar

Antwoord #4 November 20, 2006, 01:00:41
edit2Rapporteer  
Thanks guys!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.