zarda
|
gewoon 2 lessen nemen en als je het dan leuk vind nog een aantal keer mee gaan met je vriend om het zelf ook te doen
|
|
|
Micky
|
Beter 1 les te veel dan 1 te weinig. Dus eerst lessen bij een goede school en daarna met je vriend(je) spelen... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jolien.
|
idd, gewoon lekker 2 lessen nemen! aangezien je vriend ook nog maar net begint. je krijgt 't gewoon een stuk sneller onder de knie met de juiste aanwijzingen, en kan je heel de zomer nog lol hebben!!
|
|
|
Chanti
Geen avatar
|
Ok, dat worden dus twee lessen! Bedankt voor de info....
Zijn helaas niet veel vrouwen die kiten he???? (geschokt_kitesmiley)
grtz,
Chanti
|
|
|
Jacq
|
He Chantal, Ik ben eind dit seizoen begonnen en het viel mij ook al op dat er zo weinig vrouwen zijn! Op zich nemen er wel veel les, maar zijn er maar weinig die het volhouden blijkbaar. Ik heb mn eigen setje aangeschaft, F-One Tribal 9m, zodat ik wel moet blijven volhouden, ! Nee hoor, het is echt super gaaf, zeker als je eindelijk stukjes op dat board kan blijven staan, geeft een ontzettende kick! Ben er nog lang niet, maar oefening baart kunst toch?! Groetjes Jacqueline
|
|
|
Jolien.
|
ik ben in begin april begonnen! en ik als chick, heb het ook volgehouden;) je moet ff doorzetten, maar als het eenmaal gaat is het echt super, ik was al snel verslaafd, ook al bakte ik er nog niet echt veel van
|
|
|
-Mark-
|
lekker 2 lessen nemen en daarna met je vriend mee
|
|
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Homospotje ?! Vind ik niet raar dan... Voorkom ruzie met je vriend en neem minstens 2 lessen elders
|
|
|
Nino
|
..ik vind het nog wel meevallen op bijv. Oostvoorne. Het aantal vrouwen is in elk geval groeiende.. .... en daarvoor HULDE PS twee lesjes lijkt me echt geen overbodige luxe...
|
|
|
soulkiter
Geen avatar
|
ik zouo niet kijken naar het aantal lessen maar wat je in die les leert. als je leraar zegt en je zelf voelt dat je zelfstandig kunt verder oefenen dan kun je stoppen met lessen en verder met je vriend oefenen
verder nog veel succes
|
|
|
Emma
|
Welkom .... en wel doorzetten hè!!!!
|
|
|
Eltjo
|
Ja gewoon even lesnemen en daarna met je vriend mee! Uiteraad wel eerst even checken of je vriend niet gewoon met z'n maten wilt kiten...
|
|
|
Spike_L
|
Tja, dan moeten zijn maten wel tijd hebben om te kiten he....
|
|
|
Eltjo
|
Ja, maar dit is wel een hele radicale oplossing! Je vriendin op kiteles sturen! Haha, nee hoor harstikke leuk, helaas krijg ik mijn chick niet zo ver Scheelt toch weer discussies over waarom je wéér weg gaat! Dus Chanti; veel plezier in het nieuwe kiteseizoen!
|
|
|
Chanti
Geen avatar
|
Hey Eltjo... Vind het juist super dat mijn vriend kite... hij MOET juist zo vaak gaan als hij wil zeker als er wind staat... en hij vind het ook super leuk dat ik het ga doen! Jammer dat je je vriendin niet zover krijgt... misschien komt het ooit wel... grtz chanti
|
|
|
Micky
|
Chanti@ Vind het juist super dat mijn vriend kite... hij MOET juist zo vaak gaan als hij wil zeker als er wind staat... Lijkt wel DE droomvrouw voor iedere kitesurfer....... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Eltjo
|
Ik zit ook vol spanning te wachten op haar avatar...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Jammer Eltjo, ze is al bezet... Niet door mij hoor, maar ik wil je alvast uit de droom helpen wheheeh ;-))
|
|
|
Chanti
Geen avatar
|
Hahaha! ja ik ben al bezet! en Eltjo, jij moet beter weten ! hahaha! Misschien BEN ik ook wel de droomvrouw van iedere kiter... maar daar zullen er vast wel meer van zijn, ookal zijn ze zeldzaam... Vanavond zet ik mijn avatar op de site! Grtz, Chanti
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar die avata. ;-))
Let op: komt ze met een flauw plaatje van barbie ofzo... Oeps!! hehe
|
|
|
JorritPi
|
Komt u maar! Maar zeker door zetten, want als je eenmaal de smaak te pakken hebt stop je niet meer voordat je oma wordt!!!
|
|
|
Naish........what else???
|
Chantal,.........................wanneer je ergens anders gaat lessen is de verkering uit, groetjes je vriend!
|
|
|