CHRIZZZZ
|
getsie, wat lelijk...
maar cker plat man
|
|
|
Jolien.
|
Wat!? ziet er best wel vaag uit! wat is dit voor kite?!
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
volgens mij van naish of zie ik het verkeerd?
|
|
|
Jolien.
|
Volgensmij geen Naish, zeker die platte niet, staat geen Naish embleem op
|
|
|
VincentC
|
Vaart er eentje regelmatig op Wijk aan Zee. Vorm is apart door het even aantal struts.
|
|
|
Erik de Berik
|
Benut wel de wind,vraag is of ie ook nog stuurt?
|
|
|
drifter
|
Foto is gepost door Ontwerper van Flysurfer. Hij zal wel aan het ontwikkelen zijn. Evenals Bruno L die ook bezig is, zelfs al iets heeft gemaakt, met iets nieuws.
|
|
|
|
|
TtHoM@s
|
die kite's waren dit jaar idd in spanje voor mijn camping de eeste dag was die gast maar wat aan het klooie op het strand denk afstelen enzo en proberen te herstarten (wat wel gewoon lukte)
de low end was goed en je kon er hoog mee springen en hij heeft geen one-pump of octopus en de bridle zat vast aan de strut's en kan je daar ook heeel veel afstellen meer naar TE of meer naar LE
meer heb ik niet gezien
|
|
|
2 Fast
|
Ik heb die dingen in Frankrijk ook veel gezien. Die gasten sprongen er wel hoog mee maar zodra ze op hun rug in het water lagen kwamen ze niet meer uit en moesten ze naar de kant zwemmen..
|
|
|
turbojerre
|
Mja da heeft den bruno (uitvinder C en Bowkite) allemaal kunne oplosse, de relaunch door de trailing edge concaaf te maken, naar binnen gebogen en het makkellijk inverten van zo'n paltte kite door rechte struts volledig aan het doek verbonden dus geen opening tussen midde doek en strut...
|
|
|
J to r roen
Gast
|
Ik heb deze gezien in rosas. Die dingen hadden echt enorme goeie low end en high end. Alleen klapte vaak dubbel als ze op water crashten vanwege hun hoge aspect ratio. En de lift zag er ook goed uit. Maar die low was nog het best echt enrom goeie low end.
|
|
|
Jari
Gast
|
Niks voor jou Kitedemon??
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Hoe platter, hoe efficienter. In de toekomst zal het hier steeds meer naar toe gaan. Je hebt meer effectief oppervlakte, dus meer power, meer lift en minder luchtweerstand.
|
|
|
Nino
|
..volgens mij is het F-one. Je kan het logo een heel klein beetje zien...
|
|
|
mijngatindelucht
|
...gaat nu echt op een parapent lijken... ben benieuwd wanneer we gaan springen een stukje duin soaren en dan weer naar de zee toe zweven...
|
|
|
Tjok
Gast
|
lijkt op een F-one die linker
|
|
|
acd
Geen avatar
|
hahahah egt neee je meent het haha we hebben het over de linker even het balkje naar rechts
wel een oer lelijke kite maja
|
|
|
|
|
KiteDemon
|
...gaat nu echt op een parapent lijken... ben benieuwd wanneer we gaan springen een stukje duin soaren en dan weer naar de zee toe zweven...
Dat zou in iig weer een beklimming aan het eind van de dag schelen bij de Slufter. En gelijk starten vanaf de parkeerplaats Maar de vraag is of ze zo´n apparaat ook nog een beetje stabiel krijgen voor het kiten.
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Als je voldoende toming hebt, kan je hem zo stevig krijgen als je wil. Kijk maar naar de foilkites. Dat werkt eigenlijk niet anders.
|
|
|