Joris
|
Hm ik weet dat smaken verschillen maar ik vind ze echt alles behalve mooi...
|
|
|
Erik de Berik
|
Vind ze zelf ook niet zo geweldig mooi.Komt natuurlijk nog een logo op. (shame_kitesmiley)
|
|
|
daan
|
vind ze niet echt top nee maar als het maar een beetje vliegt daar gaat mij het om;)
|
|
|
reinout
|
ziet er nogal saai uit
|
|
|
Jolien.
|
ben er ook niet echt weg van..!
|
|
|
Erik de Berik
|
Jammer he?al die reacties.Zullen best een ongelovelijke goede kites zijn ,maar uhhh......t oog wil ook wat.De original Instinct is wel strak maar dit lijken net circus kites.We w8en ff af,misschien/waarschijnlijk veranderd er nog wel wat. (cry_kitesmiley) Ga morgen m,n Instinct original 11 ophalen,een zwarte,trek t bijna niet meer met m,n 15 met deze winden.
|
|
|
Tjok
Gast
|
nee niet mijn ding:S
|
|
|
|
krullebol
|
Jammer he?al die reacties.Zullen best een ongelovelijke goede kites zijn ,maar uhhh......t oog wil ook wat.De original Instinct is wel strak maar dit lijken net circus kites.We w8en ff af,misschien/waarschijnlijk veranderd er nog wel wat. (cry_kitesmiley) Ga morgen m,n Instinct original 11 ophalen,een zwarte,trek t bijna niet meer met m,n 15 met deze winden. idd het oog wil ook wat maar dat gaatniet lukken met dit uiterlijk... Als iedereen nou even een maailtje stuurt naar ozone gaan ze misschien wel restylen:P:P
|
|
|
daan
|
haha kan je doen maar koop toch geen ozone:P
|
|
|
stefkiter
|
ik vind ze best meevallen! zullen ook wel top vliegen.. hoop wel dat de bar verbeterd is want die vorige bar zuigt!
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
whaha ik vind ze juist wel vet...ik hoop dat de oude instinct prijs nu vet naar beneden gaat. Dan kan ik die misschien wel kopen Maar ik hoorde van iemand dat de safety van de oude instinct nog al belabberd was, is dit verbeterd wat denken jullie hier over? mzzsl
|
|
|
Vinni
|
Ik vind hem ook wel cool
|
|
|
Idefixe
|
Ik hou het maar gewoon bij m'n Nitro's.........
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Lelijk, maar geloof me ..
DEZE KITES VAREN BIZAR GOED!
|
|
|
|
robin..
|
gewoon strak en simpel niks mis mee tog
(iedereen ze eigen smaak)
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Een Waroo 2007 ook maar die ziet er (volgens mij ) wel goed uit.. We gana hier geen Ozone en Best vergelijken he ... Denk dat de Ozone kwaliteit best nog een groot end verpletterd!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heb jij de 2007 Waroo nog niet gezien ,helemaal niets mis mee, kwaliteit is ook top ,Maar zijn wel mooier dan de Ozone..Maar over smaak valt niet te twisten ..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ben benieuwd hoe die sport vaart. Zoek nog een low-end beest met 5 lijnen. De huidige instinct lijkt wel erg goedmoedig en rustig. Ik zie ze wel eens varen. Heb liever wat extremers.
|
|
|
|
|
|