stoppen met roken.....???

Micky

Antwoord #25 December 09, 2006, 17:23:10
edit2Rapporteer  
ik rook ook helaas moet stoppen! maar is zo moeilijk....

pakje pd is 4 euro 1 week is 28 1 maand 56 1 jaar is 672 euro en de aanstekers en de bezine om ff peuken te halen.... is toch 1 nieuw boardje per jaar hm genoeg redenen
Volgens mij maak je een rekenfoutje..... met 1 pakje per dag kom je per jaar  op 1456 euries uit zonder aansteker of benzine. Bij 2 pakjes dus een bijna 3000 euro.
En het tast je hersenen aan..... (grinnik_kitesmiley)
Tot nu toe gaat het nog steeds goed!!!! Al bijna 4 dagen gestopt.... ListenToMe
Moza

Antwoord #26 December 09, 2006, 20:14:19
edit2Rapporteer  
Ik ben nu weer 3 weken gestopt...nadat ik 3 jaar niet heb gerookt, ook even een zwak maandje gehad...Niet roken is duizend keer relaxter. Hoewel bij een zonsondergang op het strand en een biertje in de kroeg er altijd een duiveltje in mn oor loopt te zeiken....

Niet roken ist ganz toller
Micky

Antwoord #27 December 10, 2006, 08:22:20
edit2Rapporteer  
Ik ben nu weer 3 weken gestopt...nadat ik 3 jaar niet heb gerookt, ook even een zwak maandje gehad...Niet roken is duizend keer relaxter. Hoewel bij een zonsondergang op het strand en een biertje in de kroeg er altijd een duiveltje in mn oor loopt te zeiken....

Niet roken ist ganz toller

Duiveltje zit continu in mijn hoofd te etteren.....damm. Maar ik hou vol. Als ik bovenstaand rekensommetje zie dan zit ik volgend jaar zomer op Aruba met mijn tribal 13 en nog een nieuwe kite..... (tong_kitesmiley)
Fe®®y

Antwoord #28 December 10, 2006, 15:48:49
edit2Rapporteer  
ik ben 3,5 jaar geleden gestopt, heb echt nergens last meer van.
Ik heb na een paar weken het geld van 1 jaar niet roken meteen uit gegeven kon dus niet meer gaan roken schater. dus zou zeggen boeken die reis naar Aruba (hangloose_kitesmiley).

sucses
Micky

Antwoord #29 December 11, 2006, 06:09:35
edit2Rapporteer  
ik ben 3,5 jaar geleden gestopt, heb echt nergens last meer van.
Ik heb na een paar weken het geld van 1 jaar niet roken meteen uit gegeven kon dus niet meer gaan roken schater. dus zou zeggen boeken die reis naar Aruba (hangloose_kitesmiley).

sucses
Ben het met je eens....die 8 euro per dag merk je nauwelijks of je moet ze echt in een potje stoppen. Toch op jaarbasis 3000 euro om je eigen gezondheid te verpesten...... ThumpDown
Eerst ff skieën met de kerst en dan in januari boeken voor idd 3 weken aruba.....  Joepie Joepie

btw: had het wel zwaar vandaag maar nog steeds clean...... 
wouterb

Antwoord #30 December 11, 2006, 16:29:27
edit2Rapporteer  
De blamage als je nu weer begint wordt ook met de dag groter op deze manier.
Sterkte!
Op naar Aruba.
Ik rook niet (nooit gedaan) maar ik zou niet weten waar ik het van zou moeten betalen...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.