Hessel
|
ik ben 15 en ben sowieso van plan er overdag te zijn, gelukkig woon ik in Haarlem dus kan ik altijd nog thuis slapen, maar ik wist niet eens dat je kon overnachten Is dat speciaal voor de mensen van ver of is dat ook vet om gewoon bij te zijn?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Is eigenlijk niet helemaal de bedoeling om allemaal in de tent te gaan slapen ...
Vorig jaar sliep heel Kitestyle erin, maar was helemaal THIOOP!
|
|
|
robin..
|
waar is het erges
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Noooordwijk!
|
|
|
Passie
|
gewoon gaan.. ik was vorig jaar 14:P.. en heb op het laatst bij een vreemde geslapen. helemaal goud:)..
dit jaar ga ik zeker weer. en hoop nu wel een vast slaapplekje te hebben. wat 'n feest he dat kbo.. super super super.. gewoon gaan dus:)... een hotelletje boeken
|
|
|
Kevin
|
zeker super de KBO
|
|
|
bandito
|
we wonen zelf in zandvoort maar lijkt ons vet om dan daar te slapen en dan de volgende dag er weer vroeg bij te zijn
|
|
|
sjorsmaster
|
oke ik woon in zandvoort het duurt tog 2 dagen dan ga ik gewoon 1e dag heen en 2e dag weer en thuis slapen komt goed:P
|
|
|
Passie
|
neeee niet doen man.. gewoon blijven pitte.. anders mis je 't vette feeeest
|
|
|
sjembek
|
sorry hoor, maar wtf is kbo? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Duik jij je boeken maar weer in! (sealedlips_kitesmiley) KITEBOARD OPEN 2007 Grootste en vetste evenement wat in heel Nederland plaatsvind!
|
|
|
sjembek
|
ziet er wel kicke uit..
|
|
|
Patrick..!
|
Er is toch ook een camping in de buurt waar je zou kunnen pitte.. heeft een vriend van mij volgensmij ook gedaan..
|
|
|
Henning
|
Ik hoop er dit jaar ook heel hard CRASH te kunnen zeggen... Dan was het teminste een goed feesie
|
|
|
acd
Geen avatar
|
ik weet t niet meer zo leuk was het feest savonds
|
|
|
sjorsmaster
|
ik zie het wel ff maar dan slaap je dus of in een hotel of op een camping?? mag het niet op het strand:P? zal wel lekker zijn maar er zijn dus volgens jullie ook kinderen van 13 14 die blijven slapen?? tnx
|
|
|
thodd
Geen avatar
|
het is echt een vet maar ik ben gewoon op een camping geslapen was ook vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
rikdekker
|
heee dat lijkt mij leuk! is er ook een mogelijkheid om met me camper lekker te overnachten? gewoon wild, ik weet het , mag eigenlijk niet maar ga er niet van uit dat ik snachts veel lig te pitten als ik de verhalen zo hoor (grinnik_kitesmiley)
rik
|
|
|
bandito
|
ok dus dat wordt dan wel kicke....
|
|
|
Kevin
|
heee dat lijkt mij leuk! is er ook een mogelijkheid om met me camper lekker te overnachten? gewoon wild, ik weet het , mag eigenlijk niet maar ga er niet van uit dat ik snachts veel lig te pitten als ik de verhalen zo hoor (grinnik_kitesmiley)
rik
Dan lig ik bij jouw in de camper in hetbovenste bed ja heb niet voor niets helpen opknappen dus deze staat in de agenda genoteerd haha spreek je later rik mzzl Kevin
|
|
|
rikdekker
|
klopt kevin! ik slaap achterin lekker in mijn eigen 2 persoonsbedje samen met een nog nader uit te zoeken jongedame...hoop ik was met hemelvaart he? ik schrijf t NU in mijn agenda, dan gaan we sowieso samen! laaaater en t lijkt me vet (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Kevin
|
Lijkt mij ook super vet en oja die dame van jouw heeft in een 2persoons bed wel alle ruimte on te ontwijken en in mijn stabelbed bovenin kan ze nergens heen haha mzzl Kevin
|
|
|
|
Emma
|
Lijkt mij ook wel lijp om te gaan ... wel alleen redelijk ver met de trein (3 uur reistijd)
|
|
|