Ervaring met underground boards?

joepje

Februari 03, 2007, 20:25:41
edit2Rapporteer  
Wie heeft er ervaring met de nieuwe underground boards? Ik vind ze er erg mooi uitzien (meningen verschillen, ik weet het) maar kan nergens iets vinden met tests of ervaringen.

Geen idee of het iets voor mij is en testen met dit koude weer lijkt me niet echt geweldig.....
hollandkiter

Antwoord #1 Februari 03, 2007, 22:15:52
edit2Rapporteer  
2007 modellen zijn er nog niet geloof ik.......

Maar eh, maak je geen zorgen, het zijn altijd top boardjes!!
Wouter

Antwoord #2 Februari 03, 2007, 22:52:41
edit2Rapporteer  
Kijk op kiteforum Eerste boardjes zijn daar al getest. Ze komen in NL pas over een maandje ofzo uit. Underground vaart echt helemaal top! Maar weinig boardjes die aan de 06 FLX konden tippen.
joepje

Antwoord #3 Februari 03, 2007, 22:53:57
edit2Rapporteer  
Ze zijn er wel. zie:

http://www.undergroundkiteboards.com/boards.php

Maar ja, daar staat natuurlijk alleen het verkoop verhaal op..... zou graag ervaringen horen.... 2006 tests mag ook want ze schijnen aan de shape niets veranderd te hebben, alleen een paar extra maten.

En is er maar 1 verkoop adres in nl (vliegerop.nl)?
PipodeClown
Gast
Antwoord #4 Februari 03, 2007, 23:55:24
edit2Rapporteer  
Volgens mij zijn er wel meer winkels die Underground verkopen. Zelf heb ik mijn FLX 132 (2006) in de Skihut Scheveningen gekocht toen alle watersportartikelen 50% waren afgeprijsd. Ik had het boardje dus gewoon voor maar €350,- (helemaal nieuw! 2006!). Top dealtje dacht ik zo.

Het zijn hele goede boards en ze zijn ook nog eens onbreekbaar. Ik vind alleen dat er wel snel krassen op het board verschijnen maar eigenlijk maakt mij dat niets uit. Het gaat uiteindelijk om de vaareigenschappen en die zijn super.

Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #5 Februari 04, 2007, 00:18:53
edit2Rapporteer  
onbreekbaar zou ik niet zeggen!

Ik ken iemand die er door gesponsord werd. Hij brak die underground boardjes aan de lopende band. Zelfs toen ze er carbon latten in hadden verwerkt brak het nog.

Een maat van me heeft de flx 22. Hij vond de 666 beter varen maar zo'n underground boardje is toch heel lekker!
Wouter

Antwoord #6 Februari 04, 2007, 01:54:06
edit2Rapporteer  
Geen enkel board is onbreekbaar. Enige wat in de buurt komt is een LF MLF maar ja dat weegt ook belachelijk veel en vaart niet echt lekker (wel een leuk beulboardje). Het zal inderdaad wel persoonlijke voorkeur te maken hebben maar die 06 FLX vond ik echt beter varen dan de 666.
wazzaah

Antwoord #7 Februari 04, 2007, 18:22:03
edit2Rapporteer  
Op Hanglos heeft vorig jaar een review gestaan van enkele boardjes.
Vind em zelf erg lkkr varen zowel in choppy/golven als op vlak water, lijkt minder spray te trekken als de 666 en heb geen last van opspattend water. Heb hem gehaald bij http://www.extremesports.nl/
En op Workum varen er in ieder geval een paar gasten mee, oa Bas Koole
hollandkiter

Antwoord #8 Februari 04, 2007, 19:52:59
edit2Rapporteer  
Hier een plaatje van de 2007 boards.......................
De meningen over het design zal wel weer losbarsten:
bignelis

Antwoord #9 Februari 04, 2007, 21:42:04
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf een 132 FLX 06. Super tevreden over. Het board vaart vreselijk relaxed door de juiste flex. De dubbeleconcaaf moet zorgen voor snel planeren en goed sporen. Ik kan van beide eigenschappen zeggen dat het board het goed doet, maar weet niet of het de concaaf is die het hem doet. Verder kun je hem vreselijk lang op je rail houden, ik ben er nog nooit over heen getrokken iig. Golven rijden doet hij ook vreselijk chill.

Ik zou zeggen, gewoon proberen dat board en dan wil je niet anders meer.

Voor een "pro-review" zie 1 van een Accessen van vorig jaar met een materiaalreview, Maarten Huisman geeft daar zijn mening. (overigens vaart hij ook dat board)
acd

Geen avatar

Antwoord #10 Februari 05, 2007, 00:09:37
edit2Rapporteer  
flx 05  22 heel fijn maja hem m verkocht
stefkiter

Antwoord #11 Februari 06, 2007, 03:52:48
edit2Rapporteer  
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.