semen
|
Rem, als ik de locale middenstand niet steun gaat er straks niemand meer met het vliegtuig op vakantie!! Slingshot, beter, ga er graag een keer aan hangen, alleen weet je dan wat er kan gebeuren (en mijn dokter ook)! En Hans had ik al ge-update op Tenerife, gaat trouwens ook aan de North.
later
|
|
|
Dylan
Geen avatar
|
Bij lonasport.de kost ie 832... Maargoed doet er niet toe ik vind de rhino idd veel te duur
|
|
|
Bossy
|
doe mij even pm..
Ik weet nu een adresje...
en wil de 9/12/16 hebben
Misschien iemand de 10/14 wil hebben kunnen we megadeal maken met deze shop!
greetz E
|
|
|
MasterWurm
|
Waarom als er over kubus gediscusieerd word, komt er eigenlijk vaak een slotje op?
|
|
|
WaZuP
|
erg grappig om te zien dat north eerst een jaar zijn prijzen naar beneden drukte (dealer acktie)
en nu dus weer omhoog, ag ja moet gewoon iets alternatiefs regelen dan de locale nederlandse shop, op vakantie gaaan ofzo
Either take it or leave the kite
|
|
|
frenk
Geen avatar
|
in zwitserland koop je een rhino 07 10 mtr inc bar voor 1111euro kan je ze hier goedkoper krijgen dan????????????????????????????
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik denk het niet Frenk. Ik ben ook aan het kijken, en die zaak is toch echt het goedkoopst. Of je hem daar ook moet kopen is vraag twee. Als je een garantieprobleem hebt ben je wel de lul. En met dat 2-pump systeem weet ik het zo net nog niet.
Ik vaar al 3 jaar North, en nog nooit een probleem gehad.
|
|
|
frenk
Geen avatar
|
Rebel kiter
dat snap ik maar garantie kan je hem dus hier in nederland laten maken(north holland ) zit ook nog te twijfelen of ik een rhino (je krijg toch bij de 2 de zending tai raps er bij???die zouden het prblm op lossen)of een rebel 10 mtr ga kopen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Idd. zouden die tie-raps de oplossing zijn. En die kosten in de winkel ook niet veel, mochten ze er al niet bij zitten. Volgens mij heb ik hier op het forum wel meer van dit soort problemen met de importeur gezien, wanneer je de kites in het buitenland hebt gekocht. Garantie moet meestal via je shop. Dat zou dus betekenen opsturen naar CH. Das duur.
Dat is het risico. En aangezien de 12m2 bijvoorbeeld echt dik 150 euro goedkoper is (k.o.) dan je hier bij een goede deal in NL zou krijgen... schat het risico zelf maar in.
Moeilijke keuze!
Overigens heeft de R07 10m2 een groter windbereik dan de Rebel 10m2, wat ik heb gelezen. Ze omschrijven het als DE 1 kite Quiver! Maar de Rebel is zeker niet verkeerd, ook meegenomen het prijsverschil van toch dik 200 euri
|
|
|
WaZuP
|
jammmer dat het tijdperk van 1200 euro is afgelopen voor een 12 compleet
1.600 is wel wat duur ja
En bij kitesurf magazine kwam hij nog geen ens erg goed uit de test,
Hebben meer mensen dit gemerkt of hebben ze in e test niet de lijnen god aangepast ofzo, want hoorde dat je je kite nog een beetje moet bijstellen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Voor de Rebel moet je zowiezo de bar aanpassen, de standaard afstelling is ruk. Tot nu toe heb ik dat niet gehoord bij de Rhino. Maar ik hoor louter goede verhalen over de kite. Ook kiteboarding.de was er zeer over te spreken. Deze maand als het goed is de test van de 12m2. Eerder al de 10m2
Over de Vegas07 waren ze in KSM ook niet zo te spreken. Vergeet niet dat die jongens maar met zijn tweeen testen, en waarschijnlijk ook niet zo intensief als de testteams van kiteboarding.de Die zitten vaak met 5 man in Egypte!
|
|
|
WaZuP
|
klopot en ze testen met heel hrade wind en zeer choppie water, en maar een dagje, zoals ik ook ergens heb gelezen duurt het even voor je de timing op orde hebt.
Maar het rare vind ik dat zij hem als een sle vonden vliegen terwijl anderen zeggen dat hij meer naar een c-shaped neigt,
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Toevallig net bij de boekhandel om te kijken of de kiteboarding.de al binnen was met de Rhino 12m2 test (Nee, volg. wk overigens). Daar stond ook de KSM. En ze zijn er niet negatief over, maar ze kregen de timing met het springen niet goed. Daar schijn je aan te moeten werken, maar lang niet zo lastig als met een Rebel (om echt goed hoog te gaan).
Idd. vreemd dat ze dat opmerken. De Rebel vind ik ook niet als een SLE vliegen, en de Rhino schijnt dat nog veel minder te doen.
|
|
|
svenpronk
|
Rebel is echt super makkelijk om super hoog mee te gaan! Deze foto is genomen op het Uitgeestmeer met een aardige windkracht 6! Hoefde nog geen eens te timen gewoon goed omhoog slingeren en goed afzetten en gaan!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Is dat een 9m2? Om echt heel hoog te gaan is op tijd terugsturen echt een must. Maar heb je het moment eenmaal gevonden, dan is het makkelijk te vinden. Dikke foto overigens!
|
|
|
svenpronk
|
Vriend van mij heeft de foto gemaakt en moet nog effe een sequence maken van de gehele sprong, dus das helemaal vet! Dit was met een 10m2 ding gaat gewoon rete hoog
|
|
|