|
Bossy

|
Het Ries  als je nog thuis bent bel me dan even? 0621849434 Ga ik met je mee  grtz Eltjo
|
|
|
|
Langbeest

|
Maakt mij niet uit Ries
|
|
|
Bossy

|
Bel jij anders even langbeest  spreken we met zijn allen af 
|
|
|
@LaurenS

|
Het was het weer net niet vandaag op Wijk, zelden zo gefrustreerd op mijn plankje gestaan...... 7,5 m/'s en westenwind is niet de beste combi op zee 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Klinkt misschien lulig, maar goed om te lezen  goed dat ik vanmorgen heb besloten om met me voortuin verder te gaan.  Die schiet nu tenminste een mooi eind op. 
|
|
|
@LaurenS

|
Klinkt zeker lullig, omdat jij zonodig in die kelote tuin moet wroeten , zouden wij geen wind mogen hebben. Valt me tegen van je Te 
|
|
|
franco

|
andijk toch nog een uur ruim gevaren met redelijke wind, blij dat ik niet naar zee was, zaterdag mischien weer los en dan maar naar zee anders weer erg druk.
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
omdat jij zonodig in die kelote tuin moet wroeten Jij heb zeker geen tuin daar in Mokum 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Heb prima gevaren met me 10m van 10:30 tot 17:00 , ok het was een dikke low-end sessie maar ach lekker scheuren langs de branding is ook leuk 
|
|
|
@LaurenS

|
Ja jij wel, ik ga maar aan een streng dieet, er moet minstens 15 kilo af om te kunnen varen op dagen zoals vandaag.... 
|
|
|
Langbeest

|
Ja Tim wrijf het maar in met je grote grijns op je gezicht.
|
|
|
Tim_GTS5

|
Volgende keer gewoon je 12m mee peter dan baal je niet zo erg, viel me nog mee dat je af en toe kon varen met je 9m op je wave boardje.
Zaterdag moet het dan maar ff gaan knallen !
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
PeeWee hoorde van @laurens dat je die Ozone C4's hebt gekocht, zou ik em zaterdag eens mogen testen (als je tijd hebt tenminste) ?
Je hebt ook een berichtje.
edit:
Ja balen dat jullie niet lekker konden varen Richard, al ging het bij mij ook vrij moeizaam hoor het was wel echt werken. Maar Richard jij heb dan ook wel een klein boardje toch waarom neem je niet een iets groter boardje ?
|
|
|
|
@LaurenS

|
Die tuin mag kan ook wel is een opknapbeurtje gebruiken,ik ken nog een goede tuinman,luisterend naar de naam Theo 
|
|
|
Michael van der Hoek

|
haha wel een toffe foto kan haast niet anders als dat er iemand 50 werd 
|
|
|
Flinty

|
Richard fantastisch die foto!! haha
|
|
|
Vloot

|
Nou vandaag begonnen met mijn Lowend dieet dan kan ik ook altijd varen met elk zuchtje wind 
|
|
|
Michael van der Hoek

|
ik probeer het ook al een tijdje, dieet.. maar het wil nog niet erg lukken  ben welgeteld, 500gr kwijt in 2 weken wahahaha
|
|
|
Langbeest

|
Nou vandaag begonnen met mijn Lowend dieet dan kan ik ook altijd varen met elk zuchtje wind  Join the club 
|
|
|
|