Niet echt,offuh ech niet! ,net terug van Wijk ....Spijt dat ik mijn 12 en directional niet bij me had .Waren een mannetje of 6 bezig.Zag er zalig uit zo een avondsessie met 16 knuts....mmmmmmmmmmmm
Zooo, net terug uit Wijk! Lekker kunnen varen met 12m en twintippie alleen kon op begeef moment wel merken dat stroming was gedraaid :S hoogte houden werd toch wat minderr, maar lekker gevaren!
Zondag 29 mei voor de eerste keer mijn camera meegenomen naar schellinkhout en het water op. lekker windje, wel bewolkt, toch maar even wat beelden delen
Ik heb een kort filmpje gemaakt met natuurlijk korte sjots .
Zondag 29 mei voor de eerste keer mijn camera meegenomen naar schellinkhout en het water op. lekker windje, wel bewolkt, toch maar even wat beelden delen
Ik heb een kort filmpje gemaakt met natuurlijk korte sjots .
Film is niet te lang einde vond ik erg leuk toen het verkeerd ging met je camerara
Persoonlijk vind ik filmpjes met een camera op je harsens onoverzichtelijk en saai maar omdat je een korte film had gemaakt kon ik er goed naar kijken. De 2 jumps van teiger en zwaffie vond ik niet erg duidelijk
kortom film op je harsens, persoonlijk zeg ik nee , film van de kant Jaaaaaaaaaaaaaa
Even langs wijk gereden om te kijken wat er aan de gang was.. Hoopte op wat noord, maar bleek bijna volledig offshore te zijn, dus maar weer verder gereden.. Wel al goede 15 knopen daar..
Is het op het IJsselmeer al vaarbaar? Dan kom ik die kant op!