zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Top filmpje Tim ...lijkt mij ook wel wat een keertje de sneeuw in  Maar ik zit nu al enige tijd op de webcam van Aloha te kijken maar zie geen kites ... ben er klaar voor maar heb geen zin om voor niets te rijden..wie gaat er nog naar Wijk..
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Zit nu al enige tijd op de webcam van Aloha te kijken maar zie geen kites ...ben er klaar voor maar heb geen zin om voor niets te rijden..wie gaat er nog naar Wijk..
No excuses  ,ik ga zo en laat met alle liefde je kite op  Ook net wakker na nachtdiensie en er helegaaaaaaaaar klaar voor  Ga nu ook rijde en de azijnzeiker zit er op dit moment al, heb hem net gebeld Zie jullie allegaar bij de pier
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Zit nu al enige tijd op de webcam van Aloha te kijken maar zie geen kites ...ben er klaar voor maar heb geen zin om voor niets te rijden..wie gaat er nog naar Wijk..
Gewoon gaan Frank. Dan maar een keer voor niks. Maakt het uit. Doe je een bakkie met de mannen en is het ook gewoon leuk.
|
|
|
|
@LaurenS

|
Jajaja hij was weer gezellie met de badgastuh. Lekker windje voor de 7 m² . Alle coryfeen waren aanwezig. Was niet koud nie , dus dat was lekkerrrr
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Lekke strut, vlagerig en een paar flink harde crashes, een echte klote sessie dus. Beter een klote sessie dan geen sessie  .
|
|
|
|
zwafra

|
Jaja ...wat nou kale zoetwatermatroos .  ..het gaat anders lekker in de branding mooie golvies en lekker kunnen springen ... de wind was inderdaad wel wat vlagerig maar de windrichting was dan ook Zuid en dan komt hij recht over de Pier .. maar ik had genoeg aan mijn 7 mtr ..  Maar het was weer gezellig druk zeker een stuk of 20 kiters en dan te bedenken dat ik vorig weekend nog met -5 aan het schaatsen was ...en vandaag totaal niet koud gehad ...heerlijk toch 
|
|
|
kiterunner

|
Wijkie was top en mijn nieuwe wetsuit getest, was prima te doen vandaag met mijn O Neil Psycho Freak.
|
|
|
kiterunner

|
Kiteloopen kan ik niet en ik durf het ook niet, ik wordt al bang als ik er naar kijk. Maar een mooie show van Tim.
|
|
|
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
|
Woehoee, was weer lekker op wijkikibeach! Weer met de 9m C4 kunnen varen, wat een lekkere kite zeg 
|
|
|
|
robbertvandermeer

|
Was zeker lekker! Waar gaat er morgen gekite worden?
|
|
|
zwafra

|
Was weer top , wat een lekkere golven ook weer zeg ff verder downwind  Wetsuit was ook goed te doen,cappie is wel nodig maar geen moment koud gehad in nieuwe pakkie  Zwafra je was ook weer lekker bezig en je mag vaker komen op Wijk hoor  Ja bedankt Tim ..ga ik zeker doen...ik vind het toch wel erg leuk in de golven. 
|
|
|
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Ja ja mannen we zitten al weer op pagina 1100 met slap gelul gefeliciteerd allemaal he
|
|
|
|
|
FlyingHigh

|
Jaaaa was heerlijk daggie. Geen moment koud gehad in het zonnetje. Lekker gespeeld in het zeetje van Ijmuiden  Beun,Beun...ff  , wie was dat ook alweer.. Is dat niet die nieuwe gast hier op het forum? Das niet echt een kiter hoor, das een verslaafde gamer 
|
|
|