|
FlyingHigh

|
Nee volgens mij die andere hoor Ries, maar weet het niet zeker. We kunnen er een nieuw topic aan wagen...
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
goeden avond medekiters fijn dat jullie zo begaan met mij had vandaag geen zin ja jullie horen het goed geen zin pestlijers niks te koop veel te hard gewerkt verleden week dus uitrusten in het weekend lekker uitslapen heb ook mijn vrouw weer eens gezien in het licht brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr da's nie leuk aankomende week word het nog drukker maar kom wel varen aankomend weekend dus vanaf volgende week is elbeuno weer van de partij maar ben blij dat jullie weer veel vaarplezier hebben gehad 
|
|
|
Haring High Richardt

|
dus vanaf volgende week is elbeuno weer van de partij Dat zegt tie elke week  welke partij ?? Partij van altoid werken en uit ruste in dat kissie met 6 plankies onder de grond of verbranden (cremeren)
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
nee niet elke week richard tis pas weer de eerste keer dat we kunnen varen dus valt wel mee maar doe mijn best om wel te komen dus berg die 6 plankies maar op want daar ben ik nog nie klaar voor ben al druk aan het plannen met wer............................k voor september dan heb ik in ieder geval weer een weekie vrij dan kunnen jullie weer lekker op het strand liggen en ben ik degene die alleen maar aan het varen ben  maar filmpie is klaar en geen slijm slijm vriend vriend meer is de liefde dan al zo snel over 
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ach die tijd komt wel weer richard ILL BE BACK da's zeker als het weer wat langer licht word kan je in de avond weer langer varen dan roepen ze weer houwen we dat gejihaaaaaaaa de hele dag beun dus ze benne nog nie van me af en mot ook mijn pensioenpotje effe goed vulle is ook belangrijk voor als ik later nog eens naar elgouna wil dus slijm slijm buk buk vriend see you on the water
|
|
|
|
TBK

|
Jaaaa was heerlijk daggie. Geen moment koud gehad in het zonnetje. Lekker gespeeld in het zeetje van Ijmuiden  Ja lekker ff een bakkie doen en (slap) ouwehoeren !  Het schijnt dat ik de volgende keer op Kaviaar en Champagne moet trakteren omdat ik niet de kans kreeg om af te rekenen.  Komt goed John en Herman !  Ik was nog binnen de tijd om niet te hoeven betalen voor parkeren toen ik het kaartje invoerde, maar toen ik bij de slagboom aankwam was de 4 uur gratis parkeren net met 1 seconde verstreken en kon ik alsnog achteruit om 7 euries te dokken.  Ik mag het niet zeggen maar dat is toch K@T ! 
|
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Jaaaa was heerlijk daggie. Geen moment koud gehad in het zonnetje. Lekker gespeeld in het zeetje van Ijmuiden  Ja lekker ff een bakkie doen en (slap) ouwehoeren !  Het schijnt dat ik de volgende keer op Kaviaar en Champagne moet trakteren omdat ik niet de kans kreeg om af te rekenen.  Komt goed John en Herman !  Ik was nog binnen de tijd om niet te hoeven betalen voor parkeren toen ik het kaartje invoerde, maar toen ik bij de slagboom aankwam was de 4 uur gratis parkeren net met 1 seconde verstreken en kon ik alsnog achteruit om 7 euries te dokken.  Ik mag het niet zeggen maar dat is toch K@T !  Vrij parkeren is enkel door de weeks, de normale loonslaaf moet wel dokken uiteraard.
|
|
|
|
|
@LaurenS

|
Woensdag. @ frank, zie het probleem nie, rijdt je toch achter iemand an, doe ik ook altijd als Theo er is 
|
|
|
FlyingHigh

|
Hangen wel camera's daar. Dan maar 7€
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Die camera's doen het niet, nog nooit wat van gemerkt tenminste. Heb van Peter geleerd om achter een ander an te rijen  en dat gaat al heeeeel lang goed. 
|
|
|
|
@LaurenS

|
Hangen wel camera's daar. Dan maar 7€
Pff, kom op zeg ,het is toch gewoon diefstal wat die , ik zal zijn naam niet noemen, flikt. Aan mij verdient ie geen cent!
|
|
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Gisteren lag er nog ijs Ries dus ik denk het niet. Je gaat me toch niet vertellen dat je het zoete water mist hè. 
|
|
|
|
|