|
Mariska

|
Jaa tot 12:00 naar school, daaaarna ben ik er bij!
|
|
|
Tim_GTS5

|
Have fun, lekker windje hoor...zal wel weer balen op me werk !
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ik weet het weekend is nog ver weg ...maar volgens de windvoorspellingen is de wind voor het weekend wat minder (NW.3) .  .daarom heb ik vrijdag een vrije dag geregeld en wil weer een keer naar Wijk .(W 4-5)...nog meer mensen vrijdag op Wijk.. 
|
|
|
|
Giertje

|
Wat nu Frank, ga je je Heimat verlaten. We zullen je missen op Schellinkhout 
|
|
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Thanks.  Ik mag van mijn meissie niet meer off-piste met mijn snowboard. Bedankt prinsheerlijke Friso.  Niks tegen haar zeggen hoor, maar ik doe het toch. Grote zitzak op mijn rug binden met een jute touw en een groot rood zwaailicht op mijn helmpie. 
|
|
|
@LaurenS

|
Veel plezier mannuh in austria, en alles heel houe!!!
|
|
|
robbertvandermeer

|
Ik ben vrijdag op Wijk! Hoop dat de wind aan blijft staan!
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Hoop het ook Robbert voor jullie..., ben voorlopig ziekiesss, voor de wintersporters viel spass naturlich... 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Maris en Peet, see jullie mogge op ehtje meude ... pakweg neem m beet om 1, dan houe we nog wat wind voor Ries oovr  Voor de sneeuw clowns..., "Hals und Beinbruch!!" Sander: beterschap!
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Yes heb er ook onwijs veul sin in, eindelijk, lekkaaah! hoop dat mien gebroken spareribbeke  nu wel weer meedoet...  Bij de weg Maris, wel eerst braaf de schoollesjes volgen hé 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hey stelletje trekletters nog lekker gevaren vandaag nou ik nie misschien dit weekend gaan we loooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooos gvd die martini gaan werken welterusten allemaal hey john veel plezier in de sneeuw als je de prins tegenkomt heb nog een sint bernard te koop een chihuaha bernard vaatje is groter dan de hond nou good nigt de ballen tjerio aufwiedersehen jodelohiti
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Jodelehito herr Beun. Ze werkpen zeker goed hè die FLESSEN martini. Zo te lezen had je hem goed zitten.  Zorg nou maar dat je weer effies het water op gaat. En Manfred..................veel fun in de sneeuw. 
|
|
|
|
robbertvandermeer

|
Succes heren en dame! Vrijdag mag ik weer meedoen...
|
|
|
mocem

|
Ik zit hier weer op een houtje te bijten op school....
Veel plezier jongens/
|
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
er ligt 220 cm dus aan sneeuw geen gebrek  , hier iedereen veel plezier dit weekend met de wind
|
|
|
|