Voor de zoetwatervissen: ik was vandaag bij Daphne voor een kleine kite-reparatie en zag nog ca 5 meter kruiend ijs vanaf het strandje Schellinkhout. Nog ff geduld daar dus.
yep was echt een topper vandaag op ijmuiden wat ging die wind tekeer zeg heb het nog ff nagekeken op 10 min waarneming. toch vlagen van 40 knopen .heerlijk. bedankt bikkels voor deze middag En het is maar goed dat het knijn van Peter geen hoogtefrees heeft.ging best hoog af en toe.
Maar DE bikkel was toch wel Mariska, wat die queen liet zien dat was 1 en al energy met haar Torch in de golven!! Die heeft langer gevaren dan alle menlike bikkels tezamen
Maar DE bikkel was toch wel Mariska, wat die queen liet zien dat was 1 en al energy met haar Torch in de golven!! Die heeft langer gevaren dan alle menlike bikkels tezamen
Zo mannen, papa is gepakt en bezakt om de tiefschnee te trotseren. Lekker hoooooeeeeeeeeer.
Vanmorgen toch nog maar langs de Versusshop in Scheveningen geweest om een GoPro Hero 2 te kopen. Top geholpen door Eddy Lansink en een mooi pakketje samengesteld voor het klimmen, snowboarden en het allerbelangrijkste.............onze verslaving, het kitesurfen. Eddy, bedankt voor de service en het advies. Wie weet zien we elkaar nog in Kaapstad over een paar weekies. Ga zeker even op zoek op internet naar het canyoning in de Suicide Gorge. Wie weet gaan we dat ook nog effies doen daar.
Veel fun mannen aankomende week op het water en tot snel
Zo mannen, papa is gepakt en bezakt om de tiefschnee te trotseren. Lekker hoooooeeeeeeeeer.
Vanmorgen toch nog maar langs de Versusshop in Scheveningen geweest om een GoPro Hero 2 te kopen. Top geholpen door Eddy Lansink en een mooi pakketje samengesteld voor het klimmen, snowboarden en het allerbelangrijkste.............onze verslaving, het kitesurfen. Eddy, bedankt voor de service en het advies. Wie weet zien we elkaar nog in Kaapstad over een paar weekies. Ga zeker even op zoek op internet naar het canyoning in de Suicide Gorge. Wie weet gaan we dat ook nog effies doen daar.
Veel fun mannen aankomende week op het water en tot snel
Sjees John, hoeveel kun je dan al van je lijst met levensdoelen afvinken... nog ff en er blijft niks meer over. Wordt hopelijk alleen niet soooon nigterig filmpie met een Go Pro uit het jaar kruik...
Ik heb al heeel veel afgestreept van mijn 'bucketlist' Klaas. Je leeft maar één keer hè. Live life to the max. Maar er staat ook nog heeeeeeeel veel op dat lijssie wat ik nog allemaal wil doen. Begon Eddy vanmorgen over dat Suicide Gorge verhaal, begon het alweer te kriebelen. Staat erbij hoor op het lijstje. Nou Herman nog zo gek krijgen dat ie daar naartoe wil. 17km hicken, canyoning en iets van 13 ubersprongen van rotsen af. Niks tegen Herman zeggen hoor dat het heeeeeeeel gevaarlijk is. Straks hoort ie het en wil ie niet meer mee.
Ik heb al heeel veel afgestreept van mijn 'bucketlist' Klaas. Je leeft maar één keer hè. Live life to the max. Maar er staat ook nog heeeeeeeel veel op dat lijssie wat ik nog allemaal wil doen. Begon Eddy vanmorgen over dat Suicide Gorge verhaal, begon het alweer te kriebelen. Staat erbij hoor op het lijstje. Nou Herman nog zo gek krijgen dat ie daar naartoe wil. 17km hicken, canyoning en iets van 13 ubersprongen van rotsen af. Niks tegen Herman zeggen hoor dat het heeeeeeeel gevaarlijk is. Straks hoort ie het en wil ie niet meer mee.
John, heeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuullllll veeeeuuuullll plezier daar in de sneeuw EN monteer die Go Pro goed vast Herman weut er alles van Doe je impact vessie om als je gaat offpiste varen (vrouwtjelief weet het tog nie) je sperrippekes motten nog langer mee.... en ik weut nu ok wat dat is
'niksting die etsj'... zoals dat vroeger nog gezegt wert
Dat worden dus so drek mooie 3D beelden samen met Hermans Go Pro in Suut Afriek. Wel gaaaaaf bij die ubelsprungen...
« Laatste verandering: Februari 24, 2012, 08:13:48 door @loha »
Ja allemaal veel plezier in de sneeuw...... maar morgen (vrijdag)kan er nog gekite worden Van het weekend is er geen wind meer . Wie gaat er morgen nog naar zee...????
Waait het al???, ik kijk het ff aan Frank of ik na gedane arbeit nog een paar uurtjes pak.Zo ja ben ik rond 14:00 uur....@Ijmuiden mits er woei is offcourse
Oke.als er mensen naar IJmuiden gaan ben ik er ook om een uurtje 12.30 .. En Robert het maakt met West niet zoveel uit..op beide spots is het goed te kiten..