klaas,was jij toevallig gisteravond bij mij in de straat ruzie aan het maken?
3 politiebusjes, paar op de motor en hoop geschreeuw ik d8 dat is klaas joh
Ik zat te twijfelen maar nu weet ik het echt. Ik heb die windsurfer gesproken vandaag en die kan ik al jaren. Hij windsurfde al toen ik nog windsurfde in de vorige eeuw. Zelfs de azijnzijker kende hij en vroeg hoe het met hem was Kiten doet hij ook al jaren en hij heeft nog nooit met iemand op het water problemen gehad, behalve met ......................................................
Goeie zaak Pee Wee, rustig blijfe en luisteren naar het kadaver
Was weer gezelli bij v,d, B, hoop mooie spulle en gezellige windsurfers . Gaat het morgen nog ergens waaien ???
Geniet ervan Peet. Is die Element nou al binnen Duurt dat toch allemaal lang.
Topspul dat Switch. Zou er alleen nog wel een 6m Nitro bij willen hebben voor de orkanen. Maar ja, die hebben ze niet.
Kwam thuis ,en ja hoor mijn nieuwe skatje,wel lekker voor jan L gereden vandaag naar skell Ach ja gezellig staan ouwetakkebossen met flyingtrunkie, harinkje en Klaasie.Daarna nog even naar VDB met alleraardigste windsurfers
Lekker filmpje van mijn nieuwe aanwinst,Lekkah breed inzetbaar
Ik zat te twijfelen maar nu weet ik het echt. Ik heb die windsurfer gesproken vandaag en die kan ik al jaren. Hij windsurfde al toen ik nog windsurfde in de vorige eeuw. Zelfs de azijnzijker kende hij en vroeg hoe het met hem was Kiten doet hij ook al jaren en hij heeft nog nooit met iemand op het water problemen gehad, behalve met ......................................................
Jaja Ries! aaauuuhhtsj, nu moet je ophouden ...ik wordt nog bijna ongelukkig
BTW: Ries, die snodaard die jij zo symphatiek vind, kdacht, laat ik ff peacemaker zijn... Reik dus deze dude bij VdB mijn open hand ('alles vergeven en vergeten'), wuift die m weg, ... kben snot voor hem. Tsjah, IK ben r klaar mee... Lekkere vrinden heb jij Ries
Schell was vandaag heel mooi voor de vroege dauwtrappers (Supergier, Peewee en anderen), maar voor de laatkomers (avec moi) bleef er nix over...
Nog wel ff lekker geouwehoerd met Trunkie, Peet en Ries in het zonnetje
@Peet, mooooie Element, nu nog varen!! overigens, mooi filmpje ook van Switch!
« Laatste verandering: April 19, 2012, 09:16:51 door @loha »
Ik zie dat tassie op de foto en wil eigenlijk ook weer meteen naar die site van Switch gaan. Ik probeer me in te houden. Wel een lekker filmpie overigens. Eerst maar eens een keer testen. Prio dat dat ie hoog springt en een lekkere hangtime heeft.
Denk het ook, maar wie weet hè. Mijn Nitrooootjes zijn me heilig. Zooooooo lekker.
Gaat me vooral om wat minder bardruk,is een stuk minder aanwezig bij de Element .Morgen zie ik misschien mogelijkheden voor een low end session....of rijden we weer voor jan met de korte achternaam Misschien ff naar edje muiduh 16-21 knopjes ,laten we het hopen
nou da's lekker eindelijk kan ik elke dag varen kom je op schel is de wind bijna weg denk toch effe omkleden kom buiten helemaal weg leven is slecht voor diegene die hard werken maar kwam toch effe terug de wind en paar rakkies gemaakt heb de beunskim gepakt en wat een heerlijk boardje super leuk om mee te varen maar zonde dat daarna de wind helemaal weg was maar dit smaakt naar meer en is helemaal niet moeilijk om te varen