|
|
MEGALOOPBEUN
|
iedereen bedankt voor de felicitaties en nou feestje bouwen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gefeliciteerd Hans!
Weekend komt toch goed zo te zien, wel wat koud alleen !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heeeee Hansie ouwe beunhaas Van Harte Gefeliciteerd he. Groeten aan Nans en maak er maar een mooi avondje van Ohwja voor de kiters die het water op willen..........................het wordt weer kouder Getrverdervetver
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Yep en op de Wadden zelfs seeeeeeuven Yiiihhhhhaaaaaaaaahhh
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nou mijn jaar kan niet meer stuk heb vanavond van de gehele familie een gopro black edition gehad voor mijn birthday sjonge sjonge wat een mooi kadoooooooooooo dus effe een helmpie kopen bij aquatrend voor echte beun gopro movies JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Gaaf Hans die Go Pro. Ook mooi voor ons als we straks de live beelden zien als je op Soma Bay richting somalie drijft en de rescue boot je niet wil ophalen omdat je al 5 duitsers het ziekenhuis in hebt geslagen.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja godverdegodver Herman. Zit ik dinsdag bij je op de koffie, vergeet ik die rotzooi weer aan je te geven. Pffffffffffff. Next time dan maar weer. Ligt altijd in de auto.
|
|
|
|
Bennoit
Geen avatar
|
Beste allen,
Ik ben net uit Rotterdam naar Amsterdam verhuisd, dank u. En zoek nu goede kitespots in de buurt van amsterdam. Ik heb voornamelijk in oostvoorne en kijkduin gekite en ook wel op zee. Ik geef de voorkeur aan vlak water maar kan dus ook wel overweg met wat golfjes. Ik ben een gemiddelde kiter, maak sprongetjes en red me eigenlijk overal wel uit. Waar moet ik in Amsterdam naartoe? met name komend weekend. Is er daar net ten noordoosten van Amsterdam geen goede kitespot? Ik hoor het graag, en dan ook wel redelijk precies hoe ik er moet komen anders rij ik een uur rondjes. Als ik met iemand mee kan zou dat helemaal top zijn! mijn nummer is 06-28572002
Thanx!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Kijk voor de grap eens op http://www.kitehigh.nl/spotsAlle relevante informatie beschikbaar Ijsselmeer: IJburg, Muiderberg, Edam/(Warder), Schellinkhout, Enkhuizen, Medemblik, Amstelmeer Zee: IJmuiden,Wijkaan Zee, Castricum, Egmond, Bergen aan Zee, Harge, Camperduin, Petten, Den Helder go joor geng
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Arkefly,thanx Herman!!! Heb er zin in ,zoveel dat wil je niet weten...
|
|
|
Bennoit
Geen avatar
|
Thanxs! Dan ga ik denk ik naar IJburg. Ik dacht al dat daar een spot was, maar die stond niet bij de spots. Ik neem aan dat het redelijk duidelijk is waar ik moet zijn in ijburg? Thanx!
|
|
|
FlyingHigh
|
Kan het mij goed voorstellen hoor Peter Ijburgspot is waar je die tent op het strand hebt zitten.
|
|
|