Vliegen met Airberlin

edwin88

April 05, 2007, 03:02:17
edit2Rapporteer  
We gaan in de zomer naar fuerteventura, we vliegen met air berlin.

Nu heb ik net met de klantenservice gebeld en gevraagd hoe het met bagage zat, zij vertelde mij dat je gratis 20 kg vrije bagage mee mag nemen en daar boven op nog eens 30 kitesurf bagage wat tevens ook gratis is. Dus bij elkaar 50kg bagage, en dit mocht ik volgens haar gratis meetenemen zonder overbagage te hoeven betalen.

Is dit correct, of is het weer eens zo een stomme blonde doos die maar wat zergt en er geen ballen verstand van heeft.
kitertjuh

Antwoord #1 April 05, 2007, 03:06:14
edit2Rapporteer  
ik zou zorgen dat zij dit zwart op wit vast legt dan heb jij misschoen erg veel geluk. Het mooiste is als het dus echt waar is.
Dangerfield

Antwoord #2 April 05, 2007, 03:14:45
edit2Rapporteer  
Internet is echt makkelijk, moet je ook nemen joh... kost niet duur.  loser

edwin88

Antwoord #3 April 05, 2007, 03:19:14
edit2Rapporteer  
dat heb ik al allemaal door gespit, ik heb zo een club silver kaart dus dan is het zowieso gratis. Maar ik vraag me dus af als je 30kg kitespullen meeneemt je hiervoor extra moet betalen ivm overbagage
Joystick

Antwoord #4 April 05, 2007, 05:08:29
edit2Rapporteer  
Van Airberlin site:

Wij vervoeren speciale bagage tegen zeer gunstige voorwaarden. Behalve het op het vliegticket vermelde gewicht van vrachtvrije bagage kan ook een bagagestuk van maximaal 30 kg worden meegenomen tegen onderstaande voorwaarden. Overgewicht wordt in rekening gebracht aan de hand van het percentage overbagage. De volgende tabel bevat meer gedetailleerde informatie. Let erop dat alleen de hier vermelde sportartikelen door ons als sportartikel geaccepteerd worden.

Sportbagage Opmerking Tarief Aanmelding
Bodyboard, kiteboard
Lengte vanaf 140 cm Verpakt in hoes o.i.d.  25 Euro voor one-way
                                                                        50 Euro voor heen- en terugvlucht
Vlieger Verpakt in hoes o.i.d.                                25 Euro voor one-way
                                                                        50 Euro voor heen- en terugvlucht Ja

Surfen 1 bodyboard of kiteboard      max. 140 cm lang Kosteloos

Houders van de Top Bonus Card Silver of Gold mogen 10 kg extra vrije bagage meenemen. Bovendien zijn zij in de gelegenheid om een (delta-)vlieger, fiets of surfboard zonder extra kosten met zich te voeren.

Zoals ik het lees 10 kg meer dan standaard.  Voor jou met die pas dus 30 totaal. + 6 KG handbagage.
Daarna 4 euro per KG/ one way.

groeten en vliegse

Lennart
ralph local@noordwijk

Antwoord #5 April 05, 2007, 05:29:38
edit2Rapporteer  
de airberlin is de enige luchtvaartmaatschappij waar je je geen zorgen hoeft te maken over je spullen
MEGALOOPBEUN

Antwoord #6 April 05, 2007, 05:31:59
edit2Rapporteer  
hey ralph alles goed het gaat met jou zeer goed  lees veel over het kiten wat je doet
het  pak is nog steeds super heb de hele winter doorgevaren nog bedankt ben er nog steds heel blij mee
groetjes  hans  ThumpsUp
edwin88

Antwoord #7 April 05, 2007, 14:56:18
edit2Rapporteer  
ik heb nog maar keer gebeld en het blijkt toch echt zo te zijn dat je 30kg sportbagage en 20 klio vrije bagage gratis mee mag nemen Smiley
Joystick

Antwoord #8 April 06, 2007, 05:40:51
edit2Rapporteer  
wel dikke prima dan  ThumpsUp

veel plezier
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.