dat heb ik al allemaal door gespit, ik heb zo een club silver kaart dus dan is het zowieso gratis. Maar ik vraag me dus af als je 30kg kitespullen meeneemt je hiervoor extra moet betalen ivm overbagage
Wij vervoeren speciale bagage tegen zeer gunstige voorwaarden. Behalve het op het vliegticket vermelde gewicht van vrachtvrije bagage kan ook een bagagestuk van maximaal 30 kg worden meegenomen tegen onderstaande voorwaarden. Overgewicht wordt in rekening gebracht aan de hand van het percentage overbagage. De volgende tabel bevat meer gedetailleerde informatie. Let erop dat alleen de hier vermelde sportartikelen door ons als sportartikel geaccepteerd worden.
Sportbagage Opmerking Tarief Aanmelding Bodyboard, kiteboard Lengte vanaf 140 cm Verpakt in hoes o.i.d. 25 Euro voor one-way 50 Euro voor heen- en terugvlucht Vlieger Verpakt in hoes o.i.d. 25 Euro voor one-way 50 Euro voor heen- en terugvlucht Ja
Surfen 1 bodyboard of kiteboard max. 140 cm lang Kosteloos
Houders van de Top Bonus Card Silver of Gold mogen 10 kg extra vrije bagage meenemen. Bovendien zijn zij in de gelegenheid om een (delta-)vlieger, fiets of surfboard zonder extra kosten met zich te voeren.
Zoals ik het lees 10 kg meer dan standaard. Voor jou met die pas dus 30 totaal. + 6 KG handbagage. Daarna 4 euro per KG/ one way.
hey ralph alles goed het gaat met jou zeer goed lees veel over het kiten wat je doet het pak is nog steeds super heb de hele winter doorgevaren nog bedankt ben er nog steds heel blij mee groetjes hans