|
|
YouriB
|
is playa met NO niet goed dan??
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik wilde eigenlijk niet kijken maar..... Op HvH nu al 7.3 - 10.3 m/s Helaas wel ONO, dus Ouddorp zal net niet gaan denk ik. Ik dacht zelf om bij het oostvoornsemeer te gaan liggen bakken, en wie weet kite oppompen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
draait nog flink naar NNO volgens sommige berichten... en neemt daarbij aardig toe
|
|
|
YouriB
|
dat is dan toch goed voor het auto strand :-)
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Attentie: SMS van the O: Bij hectometerpaal 60,5 Flitbridgade richting maasvlakte!De wind kakt weer helemaal in naar 5,7 m/s En de richting is nu vol Oost
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
De kans op wind is weer heel klein, waarschijnlijk wel aan het eind van de middag. Ik heb helaas weer afspraken vanavond Veel plezier, ik ga liggen bakken op Kijkduin met aflandige wind :'(
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Opgesteld door het KNMI op maandag 12 mei 2008, om 11:22 uur.
* Een waarschuwing voor de scheepvaart:
Vlissingen Hoek van Holland noordoost 6
overige districten: geen waarschuwing
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@rjen, Ron, ik kan ook in de middag. Zeg maar hoe laat. Desnoods doorvaren in de avond want 's avonds is de wind sterker met dit weer Vanaf 15:00 uur vandaag de wind van ZO naar N gedraaid, en net hard genoeg om te varen, wie hebben er gevaren? Rudo?
|
|
|
Lex
|
Op s'gravezande leek de wind echt nog te weinig vanaf 15.00 .....
|
|
|
d@ni
|
Dinsdag redelijke wind met NNO, waar kan ik dan naartoe? Playa of Rockanje of zo?
|
|
|
Lex
|
Playa is dan vlagerig, maa rik vind het dan wel te doen. Rockanje is dacht ik dan aflandig.
|
|
|
cyberric
|
aaaaa waneer is de wind er weer :'( :'( wil weer kite
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
laatsste stukje van de KNMI verwachting voor morgen: De wind is nog steeds noordoostelijk, zwak tot matig, rond kracht 3, aan zee af en toe vrij krachtig, 5 en in de avond aan de z uidwestkust mogelijk krachtig, 6. Gaat avondsessie worden denk ik... afin, ik ben er al in de middag maar waar gaan we heen............morgenochtend weer ff posten.
|
|
|
thomasr
|
zoo lekker gepowerd gevaren op de brouwersdam zeg! top! was alleen wel koud in me lycraatje
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
fok avondsessie vandaag was lekker, gepowered met de 9m!!
|
|
|
d@ni
|
fok avondsessie vandaag was lekker, gepowered met de 9m!!
Waar heb je gevaren?
|
|
|
Alferink
|
Zijn er van hier nog mensen naar de kbo party geweest eigenlijk??
|
|
|