hans
|
morgen misschien weer eens autostrand aan doen
|
|
|
Vinni
|
Andre en ik doen morgen ook slufter, present om half 12
|
|
|
Allard
|
Hans ik ga mee....op naar autostrand vanaf een uur of twaalf.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ocean Rodeo, klinkt erg "brokeback mountain" fout precieieieieieieieiesssssssssss. Rudo! veel plezier vandaag mannen en wel het badpak aan he!
|
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
het zou kunnen kennen dat het kan waaien, vanaf een uur of 2... om 3 urr hoog, sluf of playa... Ik zit wel zin te hebben, ook met de vooruitzichten voor de rest van de week...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ga zo even naar Eurofun een cap kopen, en ff kijken op de slufter. Al te lang niet op het water geweest, en nieuw materiaal moet nat en zanderig worden
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hmmm, zon onder om 16:44 uur en de wind lijkt nog niet echt aan te trekken. Misschien maar beter w8 op betere omstandigheden. Het weerbericht voor de week ziet er slecht uit, maar is erg veranderlijk. Dus duimen mannen op wind!
|
|
|
Vinni
|
En was het nog wat? Ik ben niet geweest
|
|
|
ItsMe.Erik
|
En was het nog wat? Ik ben niet geweest Ja op Scheef wezen varen. Was lekker toch nog ander half uur op het water gestaan.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Brouwersdam gedaan. Was op het randje met een 12. Toch blij dat ik gegaan ben, wind trok nog ff aan tot prima. Nee, het was niet koud.
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Hopen op volgend weekeinde dan maar.....
|
|
|
|
|
El Rudo
|
denk het niet, ik ga ff met de kids nr schiedam, daar is een redelijke kunstijsbaan aangelegd, kunnen ze met noren op.
|
|
|
D.D
|
Gisteren bij dutch water dreams geweest, daarnaast is ook een ijsbaan. Daar heb ik gister nog op gestaan, dat was al best dik! Ik weet alleen niet of je daar al mag schaatsen.
|
|
|
Vinni
|
Ha ik heb net de eerste uurtjes al op natuurijs doorgebracht! Jammer genoeg niet genoeg wind om de vlieger erbij te pakken maar toch ff lekker.
|
|
|
El Rudo
|
ijsbaantje Schiedam was in ieder geval extra kudt, keiharde paupermuziek plus keiharde karaoke shite en verstikkende bitterballenvet lucht, waardeloos ijs en toch afgeladen druk. Vandaag laatste dag dus opgerot staat netjes.
|
|
|
|
|
Spoon
|
ijsbaantje Schiedam was in ieder geval extra kudt, keiharde paupermuziek plus keiharde karaoke shite en verstikkende bitterballenvet lucht, waardeloos ijs en toch afgeladen druk. Vandaag laatste dag dus opgerot staat netjes.
damn kijk ik ff niet op het forum, was de heer rudo gewoon een paar meter van me verwijderd. Ik liep er vandaag nog langs.. je had een kopje thee bij me kunnen drinken
|
|
|