@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Mmmmmmmmmmmm........................21 graden? Beetje koud zonder zwembroek! Ik ga maar naar El Gouna, daar 30+, daar lukt het wel zonder zwembroek.
Have fun!!
Arjen
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jahhh morgen weer NO, laatste dagen zitten ergeren, geen zin gehad om 100+ km te gaan rijden, maar nu kan ik weer lekker zuid hollandse kust:D
|
|
|
Lex
|
meeste sites voorspellen ono ....voor morgen dan.
|
|
|
jer@en
|
ik ben woensdag ook vrij, maar waar is nudiebeach eigenlijk? anders word het weer ouddorp. opzich ook prima te doen, maar wil graag wat meer locaties verkennen.
|
|
|
|
kitetijn
Gast
|
Morgen nog iemand naar het zwarte hekje? Ziet er goed uit, toenemende wind en aan het einde van de middag lekker hoog water! Ferry, ouddorp lijkt me lekkerder morgen als nudiebeach....
|
|
|
Bodhi
|
Ik ben er bij op de Slufter! Fuck Ouddorp, stinkspot
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
pfff Fer heb je wat in te halen haha Ben bang dat je het erg naar je zin gaat hebben, vandaag was ie ook top aangaande de wind, helaas moet ik nu weer is werken veel plezier in iedergeval..
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mmmmmmmmmmmm........................21 graden? Beetje koud zonder zwembroek! Ik ga maar naar El Gouna, daar 30+, daar lukt het wel zonder zwembroek.
Have fun!!
Arjen
Veel plezier daar Arjen..
|
|
|
KiteDemon
|
Lekker Arjen....voor hoe lang ga je?
Heb het wel weer gezien bij Ouddorp. Door de altijd aanwezige algen daar blijft het water gewoon ranzig. Als je gaat snorkelen te dicht bij de kant dan zit je echt helemaal onder....echt te ranzig.
Vandaag ff bijgekomen op kantoor van 3 dagen op het water, dus ik kan er weer tegenaan de komende dagen.
Hoe laat ben je er Wessel. Ik had een uurtje of 11 in gedachten. Wind toenemend in de middag. Weer gelijk om de hoek bij de Sluf.
|
|
|
spice
Geen avatar
|
Dag kite demon,
Ik was laatst bij de blokkedam. is dat geen goede plek met no. Daar is toch het nudibch vlakbij. Als je daar wil varen waar parkeren jullie dan. nne is het daar wel veilig om te umsteigen.
Ik hoor het graag van je. Als je het niet erg vindt zou ik wel eens met je 2007 naish willen testen, dan kan ik een keer het verschil in arm pijn voelen.
Mzzl
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Have fun!!
Thanks!
Arjen
Veel plezier daar Arjen..
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Lekker Arjen....voor hoe lang ga je?
Heb het wel weer gezien bij Ouddorp. Door de altijd aanwezige algen daar blijft het water gewoon ranzig. Als je gaat snorkelen te dicht bij de kant dan zit je echt helemaal onder....echt te ranzig.
8 daagjes
Vandaag ff bijgekomen op kantoor van 3 dagen op het water, dus ik kan er weer tegenaan de komende dagen.
Hoe laat ben je er Wessel. Ik had een uurtje of 11 in gedachten. Wind toenemend in de middag. Weer gelijk om de hoek bij de Sluf.
|
|
|
Bodhi
|
Kan vrij vroeg zijn maar moet morgen om 15.00 weer werken, zeg het maar
|
|
|
KiteDemon
|
Doe nog maar ff rustig aan want het is nog een beetje vroeg voor goede wind. Ik ga rond een uurtje of 10 rijden. Ik bel wel ff als ik in de auto zit.
Spice, het is net om de hoek bij de slufter, dus gewoon ff doorrijden bij de sluf.
|
|
|
spice
Geen avatar
|
Ok kdemon, denk je niet dat op de brouwersdam het harder tekeer gaat. Ik ben er toch pas na 15.30 helaas, maar hij geeft in de avond ook nog 4/5 op dus dan maar sunnset varen
|
|
|
Tuur!
|
Dan kom ik ook ff .. en neem mijn kites zelfs mee !
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Top!!! Dit zijn echt de dagen hoor, jammer dat ik niet kan, baal er dan ook enorm van... Morgen ga je weer top dag tegemoet in de middag
|
|
|
KiteDemon
|
12 ? Heb ik iets gemist Fer ??? Dacht toch 9 Boxer SLE en 14 Raven3...
Ik heb de hele dag met mijn 14 gestaan, maar toen ik aan het opruimen was rond 17:30 zag ik dat Rachid het wel af en toe zwaar had met zijn 12. Ik keek nog ff naar de weersberichten en het waaide weer harder dan afgegeven door de weersites. Morgen weer zelfde laken en pak dus
|
|
|
Lauw
Administrator
|
wtf, eerst wezen chillen op autostrand, maar rond 5 uur trok het aan naar een dikke 6 volgens mij, alleen vlagerig..daardoor durfde ik even geen kiteloop in te zetten!
|
|
|
Lex
|
ben je morgen op het autostrand rauwepower? Loopsessie (grinnik_kitesmiley) ?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hmm donderdag of vrijdag of zaterdag..neem morgen wel mijn 7 mee, mocht het weer zo gaan aantrekken en als ik ga:D
|
|
|