CHRIZZZZ
|
vast windje mee
zijn we er alleen maar eerder (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Ja, er wordt heel slecht weer voorspeld voor morgen...het weer alarm wordt afgeroepen voor morgen...nou dan weet je het wel..
(sealedlips_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
dan ga ik iederen onderkotsen
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
zonnebrand creme is een goede!!!hahaahha ik heb aan goede voorbereiding vanmiddag gedaan! ik heb gezopen en het blijkt dat ik het nog kan dus geef mij maar wind zodat ik kan leren kiten :-P
|
|
|
CHRIZZZZ
|
blij dat jij met martinair vliegt dan
|
|
|
JorritPi
|
blij dat jij met martinair vliegt dan Whaaahaa
|
|
|
Alferink
|
Kunnen jullie gezellig nog een uurtje of 3 zitten in café amsterdam haha
|
|
|
emieck
|
gozers het is zover! tot op cafe amsterdam!
|
|
|
JorritPi
|
ZO, Jorrit pakt zo de trein naar Schiphol! Kzal af en toe wel even een fotopost doen op Kitehigh.nl Latersssssssss
|
|
|
Jacq
|
Have fun allemaal!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Have fun..... ps het is er nu 46 C (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Even het topic weer updaten! We zijn weer terug in het regenachtige land met veel wind! In El Gouna hebben we ook aardig veel en goede wind gehad en ook aardig veel gratis bier bij het zwembad gezopen! ALL INCLUSIVE INTERNATIONAL!!!! Het was echt een super gezellige vakantie en voor herhaling vatbaar! Sorry voor @Ouddorp Rules die helemaal geen wind had en voor de gene die er nu nog zijn, want die hebben waarschijnlijk ook geen zuchtje wind. ps: ik moet er even bij zeggen dat ik bijna geen foto's heb gemaakt, kon het echt niet laten om zelf te gaan kiten! gelukkig zijn toch wel genoeg foto's gemaakt door anderen, dus die zullen snel volgen.
|
|
|
R@bert
|
Lachen pics...El Jorrit
|
|
|
Marten
|
yella yella!!!, t was een top weekje, volgend jaar nog een keer! @ el jorrit: volgende keer schoppen we die kachelman eruit!
|
|
|
Micky
|
Hee Jorrit (pardon El Jorrit), welcome back Jij en geen foto's gemaakt??? Real love? (tong_kitesmiley)
|
|
|
guiri
|
Als jullie zat zijn van dat all inclusive eten (of voor echt lekkere cocktails) kun je langskomen bij pier 88!! tot daar!!!
|
|
|
Sherida
|
Dat zijn we geweest, maar toen we aankwamen gingen jullie dicht? Toen maar de Peanut bar onveilig gemaakt! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
dk23
|
@ el jorrit.....nog steeds wind hiero hoor....vette pics btw
|
|
|
JorritPi
|
@ el jorrit.....nog steeds wind hiero hoor....vette pics btw
Was ik nu maar langer gebleven! Hier ook nog steeds wind, hahaha krachtje 8!! hahaha Bijna alle foto's van El Gouna zijn gemaakt door andere. Ik was immers op vakantie! hahaha Jorrit is nu weer thuis en zit weer te ploeteren met foto's. @ Micky @ R@bert, wanneer gaan jullie weer kiten?
|
|
|
JorritPi
|
(sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
|
|
Micky
|
Lekkere pics gozer... Ik ga over een uurtje rijden naar de playa. Geen oppas voor Bob dus moet hem nog ff uitlaten. Zin om mee te gaan? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|