adrenalin

|
Erg strak! Hoop alleen wel voor je dat je er een roleash bij hebt, dat ding vind je never nooit meer terug!
|
|
|
Merc
Gast
|
ziet er bling bling uit. Maar waarom geen aluvinnen? Zag recent nog een board met aluvinnen.
|
|
|
Stanley

|
Mooi boardje
maar heeft hij al in het water gelegen?
|
|
|
globe

|
ziet er bling bling uit. Maar waarom geen aluvinnen? Zag recent nog een board met aluvinnen.
ALU + RVS x zout water / corrosie = GEZEIK @ stanley: yep: je ziet de druppels nog zitten op de laatste foto. Ding vaart.... ach..... lekker 
|
|
|
Merc
Gast
|
ALU + RVS x zout water / corrosie = GEZEIK
Dat dacht ik ook, maar ja ze zijn er echt.
|
|
|
globe

|
Dat dacht ik ook, maar ja ze zijn er echt. Ik heb ze gehad.... Moest na een half jaar mijn schroeven eruit boren. Ik had er zelfs montagevet (MTB/Shimano) tussen gedaan. Zagen er wel top uit! Waren vinnetjes van Prolimit. Het werkt wel, maar je moet regelmatig even je schroeven losdraaien en vet er tussen doen.
|
|
|
|
globerider
Gast
|
Sicke shizzel man ziet er vet uit
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Mooi board, maar verlies hem niet in het water. Dan vind je hem nooit meer terug.
|
|
|
xxedguyxx

|
leuke unit voor zoetwater kiters dusss.... Dat dacht ik ook, maar ja ze zijn er echt.
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
echt mooiiiiiii had op pde KBO hem in handen gehad maar echt gaaf dinkie, weegt wat, maar heb je wat. hoop alleen dat je wel veel op sliders doet, want daar is echt VÓÓR!
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Dat dacht ik ook, maar ja ze zijn er echt. Citaat
Ik heb ze gehad.... Moest na een half jaar mijn schroeven eruit boren. Ik had er zelfs montagevet (MTB/Shimano) tussen gedaan. Zagen er wel top uit! Waren vinnetjes van Prolimit.
Het werkt wel, maar je moet regelmatig even je schroeven losdraaien en vet er tussen doen. Vreet elkaar inderdaat op...maar als je zorgt dat ze (elektrische) van elkaar gescheiden zijn (bijv. door middel van vet) moet het goed gaan, Lijkt mij nog handiger om er siliconekit tussen te doen  Wel een heel bruut board 
|
|
|
|
Lex

|
wat is het verschil dan? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Gwensio

|
bling bling is idd uit
dof dof is de shit! maar wel mooi board!
|
|
|
NIELZZZZ

|
wel vet board!! en als de zon erop schijnt vind je m denk wel in zee...
|
|
|
kitemafkees

|
Chill board gast! hoop dat snel wat wind is voor je om te testen... momenteel is de wind ...... tsja......
|
|
|
mees!.

|
strakke bak, man (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
WaZuP

|
net als die mirror van brunotti,
was alu cheasp as hpl constructie met veels te veel stijfheid,
enne, plastic vaart blijkbaar tog wel lekker= naish nobile etc
|
|
|
globe

|
Tuurlijk vaart 'plastic' lekker  Heb met veel plezier op een Dragon en een Jaime 07 gevaren hoor. Dit ziet er alleen nét effe sjieker uit. Maar dat is mijn bescheiden mening. Vinnetjes worden trouwens wel fluo-oranje. Je ziet 'm niet echt lekker liggen.
|
|
|
Kondor 11

|
Bling bling vinnen zitten al jaren onder mijn skyrider 125 en nog nooit problemen mee gehad. Gewoon goeie vinnen en bonus=extra hoogte mee lopen.
|
|
|