Leon aero2
Gast
|
Van harte gefeliciteerd, er komt 3000 kuub koeienmest uw kant op....
Have Fun
|
|
|
Mark-Fizzer
|
dank u, Ik zal het hartelijk in ontvangst nemen...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
dank u, Ik zal het hartelijk in ontvangst nemen... haha en ohwja een fles Absint voor de stevige afdronk natuurlijk...stom dat ik dat vergeten ben erbij te zeggen..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik wilde er niet om vragen, dat staat zo aso, maar ging er eigenlijk wel een beetje vanuit... :-) Zal ik nodig hebben na die 3000 kuub weggewerkt te hebben...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik wilde er niet om vragen, dat staat zo aso, maar ging er eigenlijk wel een beetje vanuit... :-) Zal ik nodig hebben na die 3000 kuub weggewerkt te hebben...
haha Ga je ook rammen morgen?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
JEPPES!!!! Eerst werken, maar hoop om half 6 op het water te staan. Volgens mij gaan we zonder alteveel moeite, skyhigh!!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
JEPPES!!!! Eerst werken, maar hoop om half 6 op het water te staan. Volgens mij gaan we zonder alteveel moeite, skyhigh!!!
Weet het wel zeker, have fun morgen..
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
U2 gast!!!! be safe
Haal dat safe er maar gerust af, Mick doet daar gewoon niet aan... tis een liefhebbert hoor!
|
|
|
|
|
sjembek
|
Ja jonge, hoop dat je er erg gelukkig van wordt...
|
|
|
VincentC
|
Ik ben net leet, dus pas maar op ik kom je keihard achterna!
|
|
|
Coen2000
|
Ik ben net leet, dus pas maar op ik kom je keihard achterna!
NU NIE MEER!
|
|
|
Passie
|
ben toch ehct nog 1 van de koplopers jonegns
|
|
|
Micky
|
Hee Markie, van harte... Van mij zijn er 3000 spermatoosjes onderweg....heb ze in een backrol met een loopje losgelaten dus zal best snel gaan... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Micky, WHAHAHAH Dikke LOL hier... geweldig!!!
PS, nu dinsdag, 7.03 uur, maar nog bar weinig wind als ik het zo zie...
|
|
|
Jeroen Oomen
|
@Micky, WHAHAHAH Dikke LOL hier... geweldig!!!
PS, nu dinsdag, 7.03 uur, maar nog bar weinig wind als ik het zo zie...
idd, zou rond 11 uur komen. Vannacht zou er bft 8 staan, nou niets gemerkt hier in Scheveningen (hooguit bft 3!)
|
|
|
|
|
Micky
|
Gefeliciteerd met je 605 nuttige berichten (hangloose_kitesmiley)
Volgens mijn berekening kwam ik maar 12 "zinvolle" postings tegen... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Gefeliciteerd met je 605 nuttige berichten (hangloose_kitesmiley)
Volgens mijn berekening kwam ik maar 12 "zinvolle" postings tegen... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) En die hadden uiteindelijk allemaal met Absint te maken, en zijn dus eigenlijk van mij omdat ik er patent op heb. Dus tja met 0 waardevolle postings ben ik toch bang dat KiteHigh juist spullen bij je komt ophalen om de boel te bekostigen.
|
|
|
margrietje
|
en hoeveel tidj spendeer je daargemiddeld zo aan per ehhhh dag, week maand, en wat krijg je er voor terug?
|
|
|
|