FunkyoneNL
|
ja ik heb voor een kleine caravan wel een klein plekje maar de voortent thuis laten dan maar whahaha met zijn hoevelen slaap je erin dan?
Groetjes Mike
|
|
|
Emma
|
Weet ik nog niet, leek me wel lekker warm =D... had hem naar sticked ook mee, was er toen wel heel blij mee
|
|
|
FunkyoneNL
|
je mag mee die van jou kan er wel bij wat je wil tent is iets kouder maar ja je moet wel warme dekens enzzz meenemen!
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
ja tuurlijk mag je langskomen kan je met een beetje geluk 2008 kites testen als die bij Xwatersport binnen zijn!!!! Vet man...tot op het water en good winds
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
Oke matjas good winds see you there!
En Floris wat heb je gekocht???
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
Nice....... ben benieuwd..... ik ben nog op zoek naar een 12 dus het weekend zelf wat kites van Xwatersport testen!
|
|
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
neem maar mee het weekend wil hem wel ff bekijken.... ik heb nog wel een relaxte kite voor je mike
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
misschien......??? whaha
|
|
|
BDW
|
Als het meezit kan ik ook een dagje komen met Jeffrey.........
|
|
|
FunkyoneNL
|
Gezellig Dude je bent welkom laat het wel weten aub! Jammer dat jullie niet heel het weekend kunnen Groetjes Mike
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaan jullie nu al afsluiten : Ik stel voor dat we net zoals afgelopen jaar een nieuwjaarsduik en borrel doen
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
Whaha mini mee ik ga indd door..... idee was leuk nu de wind nog!!!
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
ik weet het nog niet uitstellen tot voorjaar? Toch gaan en wakeboarden en lol maken? Dillema's.......
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
wanneer wordt er weer besloten?
lol maken en wakeboarden? misschien leuk voor 1 dagje maar om nou dat het hele weekend te doen.....
|
|
|
|
~zennY~
Gast
|
Inderdaad! Dan wacht ik liever nog even en dan lekker wind! tis wel een kiteweekend natuurlijk...
|
|
|