180cc
|
ja je weet tog 110 120 130 ging die zo (h)
|
|
|
martijn
|
Huiswerk?
ja, duurt 2 uur. staat er een verhaal met vragen erbij, Bijv: hoeveel geld ben je kwijt als je een prullebak moet vernieuwen. Totaal nutteloos, maar als je hem niet binnen een week inlevert krijg je alsnog een strafblad: Het wordt wel steeds gekker! hangloose
|
|
|
Emiel
|
stelletje sukkels... beter doe je gewoon chill en ga je niet dom lopen doen om andermans sjit te mollen.. kleuters
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekker doorgaan zo kneuzen.. Vraag effe aan je vader hoeveel belasting hij jaarlijks betaald.. en dat gaat alleen maar omhoog mede door dit soort ongein Kom anders een tijdje bij mij logeren........op me werk dan he Lul je wel anders.
|
|
|
VincentC
|
Mwa, je kan het ook zien om een goede bestemming te vinden voor het geld dat de politie je afneemt door nutteloze boetes uit te gaan delen...
|
|
|
rikdekker
|
joah, verkeersboetes die naar schoolboeken gaan enzo..
|
|
|
Lex
|
helemaal eens met emiel
|
|
|
|
VincentC
|
Precies, ga eens wat N U T T I G S doen! Waarvoor denk je dikkedulle dat je zo'n pistool heb?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Dit is echt zooooo laag bij de grond... Maar waar gaat al dat fucking geld eigenlijk naar toe? je kan mij niet wijsmaken dat er voor zo veel miljoen gesloopt wordt... Ik vind de * spreekt uit als plietie* wel oke, zolang ze zich maar bezig houden met nuttige dingen en niet met natzi praktijken. En een moet zich niet beter gaan voelen als een ''normale'' burger. Mijn neef doet nu de school en denkt echt dat hij de bom is en heeft allemaal van die (*&@(*@ verhalen op verjaardagen over hoe goed zijn werk wel niet is...
|
|
|
boardergirltjuh
|
gast, wilde je die polen dood hebben ofzo? En daar krijg je maar 1 uurtje voor.. jammer hoor
|
|
|
martijn
|
idd best vaag dat je hiervoor maar 1 uur krijgt en ik voor een paar van die niks strijkers 4 uur werken.
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Lekker doorgaan zo kneuzen.. Vraag effe aan je vader hoeveel belasting hij jaarlijks betaald.. en dat gaat alleen maar omhoog mede door dit soort ongein Kom anders een tijdje bij mij logeren........op me werk dan he Lul je wel anders. psies, met tijgetje in de bewaking, en mij in de medische dienst... dan ga je daarna wel braaf leven
|
|
|
Lex
|
|
|
|
robin..
|
indd warom zou je dat doen omdat je vriendjes erbij waren
|
|
|
|
kitebart
|
is toch gewoon fake hebben de ballen niet
|
|
|
D.D
|
Ik heb een vuurwerkje afgestoken!
|
|
|
Vinni
|
Toch wil ik mijn berichtje die ik in een ander topic had gezet, hier nog even herhalen: ''Ik heb me vandaag echt smakelijk vermaakt op de heenreis naar Horst! In elke berm en bosjes waar ik langs kwam stonden van die knuppels vuurwerk en andere rotzooi op te ruimen. En op elke hoek van de straat een mannetje die tegen een auto leunde en keek of ze zich wel gedroegen. Geweldig gezicht ''
|
|
|
|
Vinni
|
Huh, hoor ik nu een grondbloem op een auto vallen?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Whaha wtf...dat was ik niet...dat deed boaz (ik stopte die vlinder in zijn uitlaat )
|
|
|
Vinni
|
Weet ik, maar jij bent medeplichtig omdat je lelijk bent. Trouwens, wat doe jij eigenlijk achter de pc? Je moet leren mannetje. Tijd dat ik je vader maar weer eens ga opbellen.
|
|
|
|