michiel v geel
|
ik heb niks met voetbal
doe mij maar wind!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ze gaan het zeker zwaar krijgen. Italie en Frankrijk zijn lastige jongens. Ik eet maandag in ieder geval geen pasta of iets dergelijks, gewoon boerenkool. al is het 30 graden buiten hahaha
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ik eet maandag in ieder geval geen pasta of iets dergelijks, gewoon boerenkool. al is het 30 graden buiten hahaha
En laat mij raden, Mickey komt de worst leveren?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Standaard toch!!
@Loep: Kom je maandag voetbal kijken pik, 8 uur bij mij. Ger komt ook
|
|
|
|
Lex
|
In de poule heb ik Tsjechië - Rusland in de finale, Tsjechië wint met 3-2. Let op mijn woorden
|
|
|
martijn
|
tsjecie en rusland? nee joh, brazilie wint m!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
zat net poertoegaal toerkaaije te kijken, en ik vroeg me 2 dingen af: 1. Waarom lijkt iedereen die tegen poertoegaaaaal speelt ineens sympathiek? 2. Ben ik de enige die agressief wordt van Christiano Ronaldo?
verder een bagger wedstrijd, helaas is poertoegaaaaaaaaaal wel een land om rekening mee te gaan zitten houden.
|
|
|
Alferink
|
Ik zeg;
NL IT 0 - 1 NL FR 2 - 1 NL RO 2- 0
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
nee...Ned - itl. wordt leuk.....eerst scoort ned. dan worden ze kei enthousiast en dan kanllen de itilianen er 2 in bij Ned zodat we als katjes het veld afstrompelen... Vervolgens worde we bij de rest van de wedstrijden zo hard ingemaakt dat van basten ondzer zijn bankje kruipt van schaamte... Dan komt Ned zo snel mogelijk naar huis om al die IDIOTE vlaggetje weg te halen en op te roken... Heb dus niet zo veel met ''het'' oranje gevoel...doe mij maar een potje bier en een goede wedstrijd @ mark wat is dat nu, mag micky niet komen?? (ja mick ik zal het maar voor je vragen want jij bent veeel te beleefd)
|
|
|
El Rudo
|
nee...Ned - itl. wordt leuk.....eerst scoort ned. dan worden ze kei enthousiast en dan kanllen de itilianen er 2 in bij Ned zodat we als katjes het veld afstrompelen...
en daar ga ik dus met veel plezier naar zitten kijken... Je vergeet nog een domme rode kaart voor Mathijssen trouwens
|
|
|
|
|
|
Micky
|
@ mark wat is dat nu, mag micky niet komen?? (ja mick ik zal het maar voor je vragen want jij bent veeel te beleefd)
Ach Matjas, ik heb maandag een wijnproeverij in A'dam. Ben dus toch een beetje bij mijn doffer in de buurt.... S'avonds gaan we met de Supperclub-boot een rondje varen. Het thema van de proeverij is Women (vrouwelijke wijnmaaksters) and Wine en ze serveren fingerfood....komt dus wel goed... Ps: bovendeks DJ met eten....beneden voetbal met eten...
|
|
|
Micky
|
Ik zeg;
NL IT 0 - 1 NL FR 2 - 1 NL RO 2- 0
Dit was eigenlijk de bedoeling van dit topic.... Mocht je dus niet van voetbal houden....(Geeltje) ga dan maar lekker ergens anders wind zoeken...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Mick en ik hebben een dusdanige relatie, dat ik hem niet meer hoef uit te nodigen. Hij heeft immers gewoon de sleutel!! Hè, lekker ventje van me!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat kan je wel duizend keer zeggen tegen aan alco... tevergeefs
|
|
|
El Rudo
|
OK: NL IT 1 - 1 NL FR 1 - 3 NL RO 3 - 2
NL door met rode konen en hakken over de sloot zoals te doen gebruikelijk
|
|
|
Mark-Fizzer
|
die klootviolen staan weer met 1-0 voor
|
|
|
El Rudo
|
2-0 weer die fijne vaderlander Podolski. wel mooie goal. die van die polen was dus geen buitenspel
|
|
|
Alferink
|
Ik heb 3-0 voor Duitsland staan
|
|
|
|