Netjes gemaakt. Wist je dat als je je lijnen oprolt terwijl ze nog aan je vlieger zitten, en ze pas op het laatste moment los maakt, dat ze dan ook nooit meer in de war zitten? (dan heb je die tool niet nodig...)
Net zoals gebruikersnaam, maar dan maak ik power- met stuurlijn links aan elkaar, daarna rechts het zelfde. Zoals eerder gezegd heb je dan geen Jose tool nodig...
heb ook zelf zoiets nagemaakt van die GGGose. paar keer gebruikt, maar idd, zie bovenstaande berichten. ik gebruik m nooit meer. ik had tussen de lijnen en de stok elastisch draad zitten, kun je m strak trekken, en bungelt er niets.
ik heb m vorig jaar ook nagemaakt, paar keer gebruikt, niet handig, want je moet gewoon afrollen om de draaiingen er uit te krijgen, bovendien controleer je op die manier je lijnen indirect http://www.kitehigh.nl/forum/?topic=35266.msg457892#msg457892
« Laatste verandering: November 07, 2010, 21:38:10 door Morres »
had ik ook gedacht.zoiets bestel je,je gebruik het een paar keer en het verdwijnt in de hoek. maar heb hem nu zelf gemaakt met spullen die ik nog had liggen.en ben weer lekker bezig geweest moet je maar denken.