Ruben Lenten's 3e sprong.

Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Juni 09, 2011, 20:36:27
edit2Rapporteer  
Het was dus geen crash of viral, maar een serieuze close-call.

Kijk hier: http://www.mysticboarding.com/blog/items.php?id=95
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Juni 09, 2011, 20:38:46
edit2Rapporteer  
Zo zie je maar, zelfs pro's maken fouten....gelukkig is hij nog heel
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 Juni 09, 2011, 20:44:16
edit2Rapporteer  
Sick....doet ie nou nog een loop ofzo om net ff wat lift te krijgen...want hij lijkt al naar beneden te gaan....
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3 Juni 09, 2011, 20:54:03
edit2Rapporteer  
hier een frame als ie net over die "second ledge" gaat. Knap dat ie zonder nou bijzonder goed te springen toch nog 6 meter horizontaal weet te vliegen. Ben blij voor 'm, hier wordt ie wel wijzer van.
Michiel.
Moderator

Antwoord #4 Juni 09, 2011, 20:56:41
edit2Rapporteer  
.....hier wordt ie wel wijzer van.

Ruben? Geloof je het zelf? Dat is ie na 5 minuten alweer vergeten. Anders wordt je nooit zo goed als hij Wink
Spoon

Antwoord #5 Juni 09, 2011, 20:59:53
edit2Rapporteer  
de manier waarop de filmpjes ge-edit zijn en gereleased was dit zeker wel een dikke viral..

super slim gebruik gemaakt van alle social media..
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6 Juni 09, 2011, 21:06:35
edit2Rapporteer  
.....hier wordt ie wel wijzer van.

Ruben? Geloof je het zelf? Dat is ie na 5 minuten alweer vergeten. Anders wordt je nooit zo goed als hij Wink
Zo goed ken ik 'm niet maar die gozer die daar stond had het even helemaal gehad. Er staat best wel wat op het spel voor 'm, ik denk niet dat nog zo'n potje revalideren goed voor 'm is. Do the math.
Michiel.
Moderator

Antwoord #7 Juni 09, 2011, 21:16:00
edit2Rapporteer  
Zo goed ken ik 'm niet maar die gozer die daar stond had het even helemaal gehad. Er staat best wel wat op het spel voor 'm, ik denk niet dat nog zo'n potje revalideren goed voor 'm is. Do the math.

Als hij daarover ook maar 1 seconde had nagedacht was hij er nooit aan begonnen, zo heb ik de berekening gemaakt Wink

Door hiermee in te stemmen nam hij een enorm risico, dat had ieder weldenkend mens geweten...behalve topatleten van zijn niveau. No nuts, no glory!

Verder was dit niet 1x revalideren, maar de 2e keer.

Tussen die twee revalidaties zat een uurtje snowboarden (het eerste wat hij na z'n revalidatie heeft gedaan) samen met z'n buddy Hadlow. Hoe dat is afgelopen laat zich raden. Er is een video van..
conner kite

Geen avatar

Logs: 0 | 118 uur
Antwoord #8 Juni 09, 2011, 22:02:03
edit2Rapporteer  
als je nadenkt ben je al te laat denk maar aan een kiteloop je springt hoger dan verwacht maar denk je op dat moment in de lucht na en denkt ik doe het toch ben je te laat. en als je niet nadenkt ben je op tijd. het is een kwestie van durven en altijd een plan hebben als het toch fout gaat zoals je het op het filmpje ziet ik dacht bij mn eerste sprongen en kiteloops ook na en crashte daardoor
YJ

Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #9 Juni 09, 2011, 22:25:20
edit2Rapporteer  
Ik was het alweer vergeten, maar toen ik dat filmpje voor het eerst zag vroeg ik me al af wat er de laatste sprong gebeurde. Wel blij dat ik dit nog even kon zien.

Niet verstandig natuurlijk dit soort dingen, maar dat levert dan wel weer vette beelden op!
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #10 Juni 09, 2011, 22:39:30
edit2Rapporteer  
Als ik er wat langer over nadenk vind ik het eigenlijk een waardeloze actie, ondanks dat Ruben een totale held is. Hij heeft het niet nodig om zijn leven onnodig in gevaar te brengen, zijn klasse was al duidelijk. Stel dat het echt fout was gegaan, had dat ook grote negatieve gevolgen gehad voor de sport. Ik geloof dat ik de Mysticboys ook ineens een beetje minder ok vind. Ik zal wel een ouwe zeur zijn. Grin.
Geelco

Antwoord #11 Juni 09, 2011, 22:40:54
edit2Rapporteer  
ouwe zeur
leeany

Antwoord #12 Juni 09, 2011, 23:02:21
edit2Rapporteer  
Als ik er wat langer over nadenk vind ik het eigenlijk een waardeloze actie, ondanks dat Ruben een totale held is. Hij heeft het niet nodig om zijn leven onnodig in gevaar te brengen, zijn klasse was al duidelijk. Stel dat het echt fout was gegaan, had dat ook grote negatieve gevolgen gehad voor de sport. Ik geloof dat ik de Mysticboys ook ineens een beetje minder ok vind. Ik zal wel een ouwe zeur zijn. Grin.
Wat als dit.. wat als dat, stel je voor dat dit...
Hij had inderdaad geluk, dus laat het daar liever bij.
Bandietje

Geen avatar

Antwoord #13 Juni 11, 2011, 12:55:40
edit2Rapporteer  
ik hoop dat de link werkt, want dit filmpjes is het kijken wel waard!

http://www.youtube.com/watch?v=hMkv-SksOIc
brother_lou

Antwoord #14 Juni 11, 2011, 13:23:03
edit2Rapporteer  
NOG EEN KEER!!!!!!! dope!
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #15 Juni 11, 2011, 20:29:53
edit2Rapporteer  

Ik deel deze mening ook. en ik ben geen zeur. hij heeft dit niet nodig.
en iid stel dat of dit...daar gaat het niet om.
tis gewoon niet handig en onprofessioneel. ik kreeg een beetje een 'Steve Irwin" gevoel bij het kijken.....hij is nog jong en wild en doet steeds gekker. hou daar mee op.
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #16 Juni 11, 2011, 23:11:52
edit2Rapporteer  
Weleens gehoord van MARKETING!
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #17 Juni 12, 2011, 08:13:59
edit2Rapporteer  
Yep. Is precies wat me er aan stoort.
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #18 Juni 12, 2011, 08:49:39
edit2Rapporteer  
Weleens gehoord van MARKETING!

Dat is het 'em nou net; als sponsor moet je toch wel even na gaan denken als hij door het oog van de naald is gekropen.....
feddomw
Gast
Antwoord #19 Juni 14, 2011, 14:14:22
edit2Rapporteer  
Ik ben ook oud, en ook een zeur. Dit ging mij gewoon te ver en Len10 vond ik na deze actie gewoon dom. Leuk hoor, die marketing. Kijken wat sponsor Mystic had gedaan als hij (weer) geblesseerd was geraakt, eventueel nu blijvend geblesseerd. Dan drogen die sponsorship-euro's denk ik heel snel op. En had Mystic een PR nachtmerrie gehad.

Ik vond het met name ook dom omdat het feitelijk geen "vette" sprong of obstakel was zoals een pier in Brighton (ik noem maar wat). Met andere woorden, de (marketing) "waarde" was wat mij betreft nihil. Het was zogenaamd "vet" omdat hij bij de eerste sprong in zijn eerste sessie weer alles op het spel zette. Dat vind ik niet zo cool, maar dom.

Het had bij de eerste sprong al mis kunnen gaan....
leeany

Antwoord #20 Juni 14, 2011, 19:18:28
edit2Rapporteer  
Ik ben ook oud, en ook een zeur. Dit ging mij gewoon te ver en Len10 vond ik na deze actie gewoon dom. Leuk hoor, die marketing. Kijken wat sponsor Mystic had gedaan als hij (weer) geblesseerd was geraakt, eventueel nu blijvend geblesseerd. Dan drogen die sponsorship-euro's denk ik heel snel op. En had Mystic een PR nachtmerrie gehad.

Ik vond het met name ook dom omdat het feitelijk geen "vette" sprong of obstakel was zoals een pier in Brighton (ik noem maar wat). Met andere woorden, de (marketing) "waarde" was wat mij betreft nihil. Het was zogenaamd "vet" omdat hij bij de eerste sprong in zijn eerste sessie weer alles op het spel zette. Dat vind ik niet zo cool, maar dom.

Het had bij de eerste sprong al mis kunnen gaan....

Je hebt gezien dat hij van de ene zee in de andere zee springt hé? Redelijk marketing waardig lijkt me.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.