Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Grappig, ik cross heel Nederland door om te kiten maar op IJburg ben ik nog nooit geweest ..... en ik werk er 2 km bij vandaan! Ziet er top uit, toch maar eens een keer proberen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mag je er officieel wel kiten? Maar leuk filmpje en de spot ziet er vet uit hoor.
|
|
|
edukedeboer
Geen avatar
|
Officieel mag het niet, maar het is gedoogd... Heerlijke spot, soms wordt het een beetje druk met macho's!!
PS~! Ga er niet varen, als je nog geen hoogte kan lopen!!!
Have fun!!
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
geweldig filmpje, vooral de 1e 30 seconden
tis wel idioot druk voor een vrijdag middag waar kom je terecht als je geen hoogte kan lopen mijn zus woont r, maar ik verdwaal altijd als ik daar ben, wat zet je in je tom tom om r te komen? ik vind muiderberg al link, daarom heb ik nooit gekeken
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Wat zet je in je TomTom...
Voor zover de beperkte actieradius van de moderne mens.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Als je niet upwind komt in het riet, mini strandje, stenen bij blijburg, strand blijburg of in het bos. Ofwel, eerst goed upwind kunnen varen voor je er heen gaat. Zijn wel uitwijkmogelijkheden als de wind uit gaat maar dan moet je daar wel kunnen komen.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ben er ook een aantal keer geweest. Toen nog met palen en ook zeilschepen. Absoluut ongeschikt voor beginners en licht gevorderden als je het mij vraagt.
Verder een spot waar ik niet teveel reclame voor zou maken, veel ruimte is er nl. niet. Het is een unieke, maar kwetsbare spot in onze hoofdstad.
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
Ben er ook een aantal keer geweest. Toen nog met palen en ook zeilschepen. Absoluut ongeschikt voor beginners en licht gevorderden als je het mij vraagt.
Verder een spot waar ik niet teveel reclame voor zou maken, veel ruimte is er nl. niet. Het is een unieke, maar kwetsbare spot in onze hoofdstad.
dank je wel michiel, dat wou ik weten...(ga je mij nog een keer uitleggen waarom je laatst zo hard moest lachen, ik snap m nog steeds niet
|
|
|
ditispablo
|
ik zag laatst dat het strandje is afgesloten met dikke hekken het is er ook gevaarlijk, met obstakels, geen stahoogte, rotsen en niet toegestaan meer zeg ik er niet over..
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ben daar ook een keer geweest in de winter toen het echt koud was, dit is best een linke spot voor beginners. Aardig druk daar voor een vrijdag middag op dat filmpje. Toen wij gingen waren we met z'n 5-en geloof ik. Het zand was ook aardig vies, echt van dat binnenwaterzand. @Rob die RPM ziet er toch een beetje oranje uit of niet...
|
|
|
heuk
Geen avatar
|
Is idd een heerlijke spot. Ben laatst bij de gemeente geweest voor een nieuw paspoort en zag in de plaatselijke krant een artikel staan over Ijburg. Ze zijn wel echt van plan om er wat te gaan bouwen, alleen kan het nog even duren. Volgens mij hadden ze het over 2013/2014...
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
@Rob die RPM ziet er toch een beetje oranje uit of niet... Als ik jou nou toch eens kudo's kon geven . Maar helaas, Evan wil er niet aan
|
|
|
Dennisairtime
|
Ben benieuwd hoe druk het hier is op een mooie winderige, zonnige weekend dag. Maar lijkt me wel een vette spot. Ik ga wel van de winter eens kijken als alleen de bikkels nog varen (of mensen met een droog pak net als ik)
|
|
|
Hard2Handle
|
@Rob die RPM ziet er toch een beetje oranje uit of niet... Als ik jou nou toch eens kudo's kon geven . Maar helaas, Evan wil er niet aan Ja maar dan geeft Evan mij negatieve kudo's want hij vind hem roze... lol
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Tja, was dat ruzie maken met hem zo zat, heb nu maar een blauwe gekocht En hij is goedgekeurd door hem. wat de kleur dan betreft
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nee hoor, hij is groen Of lijkt het geel in t blauw over te lopen van een afstand?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dat kan niet, als er ooit iets van kudo's komen worden het alleen maar positieve Maar we gaan off-topic....
|
|
|
|
Hard2Handle
|
On-topic:
Van de winter wil ik deze spot wel weer eens gaan checken, maar met het warmere weer zijn er zat andere spots in de regio voor mij aangezien het aardig druk is op het fimpje...
|
|
|