na een half jaar vaak kiten ben je al geen beginner meer dus dat komt helemaal goed..haha.Enne ik zou er maar bij zijn anders is elevation je voor...
Vriend van mij heeft half jaar geleden nog 13m 2007 gekocht..eveneens uit drenhte..super kite..
Vriend van mij heeft half jaar geleden nog 13m 2007 gekocht..eveneens uit drenhte..super kite..
Maargoed tegen mensen die het agrument van matthijs ter harte nemen zeg ik... veel plezier op de gips afdeling. heb geen medelijde met jullie... jullie verzieken het toch voor ons! vroeg of laat ben je aan de beurt en dan kunnen wij speciale verzekeringen en nog meer geld betalen omdat er sukkels zijn die niet luisteren.
Btw heb de fuel 2007 in mijn handen gehad.
l
Haha! Alsof een foil of tube er zoveel mee te maken heeft als je jezelf het gips in bonjourd!
Dat een Fuel geen ideale flyboard kite is dat klopt, maar dat heeft alles te maken met dat je met een C-shape gewoon moet aan kunnen kanten om de lucht in te komen en dat kan met een flyboard bar slecht tenzij je op asfalt zit. Verder heeft een matras vaak een veel hogere hangtime en iets minder schade gevoelig.
Maar als jij zegt dat je bladder gelijk lek is als je hem op een veld klapt vind ik jou net zo geloofwaardig als Matthijs :-) Ik heb jaren geflyboard met Fuel's en ik heb ze nog nooit lek gehad door een klap op een veld..
geijk niet... maar gaat wel sneller stuk... ik landboard zo nu en dan nog steeds.
Blijf er bij dat, een foil voor een beginner op het droge een veel betere kite is... de kansen op een kite crash als beginner zijn dan aanzienlijk hoger, de kans dat je kite stuk gaat na het trekken van je safety is nog steeds groter dan bij het releasen van je foil kite, waarom? Een L.E.I kite blijft vorm houden dus zit er altijd ergens spanning op. een Foil daarintegen dwarelld zachtjes naar beneden bij het trekken van je safety. En een foil kite kan je heel makkelijk zelf landen en starten... Wat het allemaal net iets vriendelijker maakt en ook veiliger voor gebruik boven land
Ok excuses voor mijn botte reactie... maar ja heb toch zoiets van safety first...