P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Stay Toent in iedergeval betere condities dan vorig jaar vooral voor de nederlanders hoe harder hoe beter ben benieuwd!
|
|
|
|
HuibN
|
Als je de eerste ronde er uit valt, zijn er dan nog herkansingen? Of wordt er bij genoeg wind zoveel mogelijk heats gevaren tot 14 februari?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
De vorige edities hadden de uitvallers een herkansing in een tweede ronde, de besten daarvan gingen dan door naar de derde ronde tegen de winnaars van de eerste ronde.
|
|
|
|
Idefixe
|
Heat 2 ........
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Half 2 (NL tijd) gaat de stream live. Ik ben al ingelogd, hurray voor pappadag
|
|
|
Evan
Administrator
|
Heat 2 ........ Beetje positiever mkag wel top, nu weet je in ieder geval zeker dat er een Nederlander in Ronde 3 staat
|
|
|
Nature
|
Heat 6 is wel echt een mooie
|
|
|
Idefixe
|
Heat 2 ........ Beetje positiever mkag wel top, nu weet je in ieder geval zeker dat er een Nederlander in Ronde 3 staat Duuhhh, Youri , Jerrie en Willem zijn alle drie potentiële podiumrakkers hè
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ze hebben nog een herkansing in de 2e ronde tegen alle verliezers uit de 1e ronde.
Wind wil alleen niet aan gaan nog, eerstvolgende call om te starten ligt nu alweer op 15u waarbij ze pas 15:30u starten.
|
|
|
chrisv
Geen avatar
|
Vanaf 11:30 op de Redbull livestream zie je een gele (cabrinha?) kite wegvliegen hahah
|
|
|
Evan
Administrator
|
11:32min komt er iemand los van zijn kite inderdaad (als je DVR aanklikt om terug te kijken)
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ze lopen daar een uur voor Ron, 16u in Kaapstad is 15u in Nederland
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Ze lopen daar een uur voor Ron, 16u in Kaapstad is 15u in Nederland oh ja lol Ligt het aan mij of waait het niet hard? zo hoog gaan ze niet? ik zie iemand met een 11 mtr...
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Halverwege de eerste ronde was hij wel lekker aan hoor, maar er mocht nog wel wat bij inderdaad.
|
|
|
tgroot
|
zag tom toch boven de 15m gaan ....
|
|
|