Ton
Gast
|
Hé Paul, De voetbanden van skyrider 2004 zijn echt k.. , vooral als je een hoge holle voet hebt. En dan maar niet te spreken over een winterschoentjes !!! Gewoon een verstelbaar a-cimetrisch voet-bandje kopen en je hebt echt een heel ander gevoel aan je voeten. Ik verloor constant mijn board tijdens een spongetje, na het monteren van een goede voetband, is dat history,
Sucses, Ton
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Hoi Paul,
Had ik de eerste keer ook. Heb vervolgens de banden met aan elke kant 1 schroef in de onderste schroefdraad, vanaf heelside bekeken, gemonteerd en probleem was verholpen. Waarschijnlijk valt ook jou voet niet goed in de bolling op de footpad. Nu heb ik slechts maatje 42... :-[
|
|
|
Roel W
|
Heb ik in het begin ook gemerkt,maar de voetband gaat nog beter naar je voet staan.In het begin stond die volledig bol en nog niet echt lekker rond je voet.Na enige tijd varen is dit wel veel beter,al denk ik wel dat er veel betere op de markt te vinden zijn.
|
|
|
Joost
|
Ik had het zelfde met mijn jamie pro 128 2004, ik heb daarbij wat uit de bol van de pads weg gesneden. En nu kan ik veel makkelijker in mijn binding komen ook met schoentjes
|
|
|
Bluecupra
|
Ik vaar zelf ook een Skyrider 04 en bevalt erg goed. Wat de voetbanden betreft, dit heeft bij mij ook even geduurd voor ik ze echt goed had zitten. Heb ze nu voor mij precies goed staan. Heb er niets op aan te merken 8)
Jeffrey
|
|
|
Jurrien
|
goede voetbanden is wel lkkr, ik kon niet met men schoenen in die van mij komen dus heb ik ff nieuwe gekocht nu heb ik verstelbare gebruik de andere voetbanden nog wel voor blote voeten ;D
|
|
|
Roel W
|
goede voetbanden is wel lkkr, ik kon niet met men schoenen in die van mij komen dus heb ik ff nieuwe gekocht nu heb ik verstelbare gebruik de andere voetbanden nog wel voor blote voeten ;D
maar de voetbanden van de skyrider zijn toch verstelbaar of heb je zulke dikke voeten?! ???
|
|
|
Jurrien
|
kheb neit eens een skyrider hehe ;D
(mijn ervaring) ???
|
|
|
Tom
|
Ik wel en vind ze ook maar niks ze kunnen niet strak genoeg "!
|
|
|
Roel W
|
kheb neit eens een skyrider hehe ;D
(mijn ervaring) ???
Maar dacht toch dat deze tropic over de skyrider ging?! ??? Vandaar de verwarring,snappie!
|
|
|
|
Zijn zeker ondingen. Gewoon a-symmetrische voetbanden van tekno sport erop en knallen maar!
|
|
|
Mr. Indigo
|
bedankt voor de tips. zal eerst eens die tip mbt alleen onderste inserts gebruiken een proberen. als dat niet bevalt ga ik opzoek naar andere voetbanden. mbt schoentjes in die banden was ik er al achter dat dat echt k...was, daarom was ik al in maart met blote voeten....koud, maar bleef het board tenminste onder mn voeten... vind die skyrider lekker board, maar vind het wel een beetje rare zaak dat ze niet gewoon goede voetbanden leveren. anyway, thanks voor de tips
paul
|
|
|
Tom
|
Ik hoor veel mensen over die Tekno sport voetbanden . wil ze wel is ff proberen
|
|
|
Jurrien
|
Maar dacht toch dat deze tropic over de skyrider ging?! ??? Vandaar de verwarring,snappie! ik snap
|
|
|