Iemand nog naar Schellinkhout?

surf

Geen avatar

April 28, 2005, 21:57:17
edit2Rapporteer  
Hey,

Heb eindelijk mijn spullen gekocht. Al ruim 1 week van te voren mijn 1e les geboekt. Krijg ik net te horen dat de les niet doorgaat!!! Dit omdat er te weinig wind is!!

Hierdoor ben ik van plan om vrijdag en zaterdag te gaan oefenen met het vliegeren.
Gaan er nog mensen vrijdag en/of zaterdag naar Schellinkhout, wie mij mischien wat instrukties zouden willen geven wbt het vliegeren????

Hoor het graag van jullie.

Joris

Antwoord #1 April 29, 2005, 00:22:37
edit2Rapporteer  
Schellinkhout lijkt me nie zon goed plan om een beetje te gaan oefenen als je nog geen les hebt gehad. als er wind staat is het er al vrij snel erg druk, en de meeste kiters vinden het niet zo heel erg tof als je met je lijnen door die van hun heen gaat en stuff
Roni-Size

Antwoord #2 April 29, 2005, 07:22:31
edit2Rapporteer  
Hey Surf , wacht eerst maar ff je les af jongen, zou jammer zijn als je je spullen sloopt of nog erger ongelukken krijgt of veroorzaakt.

Zoek daarna een plaats uit waar je kan staan en waar niet al te veel andere watersporters zijn om je techniek te oefenen.

scc gozer  8)
MasterRj
Gast
Antwoord #3 April 29, 2005, 10:32:49
edit2Rapporteer  
Idd. Je kunt beter even afwachten op die les. ik zit veel in Schellinkhout en weet dat veel kiters het niet apprecieren als je loopt te kloten daar...naast dat het gevaarlijk is (voor iedereen). Nog even wachten zou ik zeggen...lesje nemen en dan KNALLEN !!!
succes
Rickie

Antwoord #4 April 29, 2005, 10:39:58
edit2Rapporteer  
Ik zou ook gewoon de les afwachten!

Je les gaat waarschijnlijk niet door omdat er te weinig wind is.
Als er niet genoeg wind is valt je kite elke keer uit de lucht en kan je er niet goed mee sturen (zeker als je nog geen ervaring hebt).

Het laatste wat je moet gaan doen is in je eentje een beetje aankloten!! als je je kite dan op een paaltje land is het mooie er meteen van af!
slufterhufters.com

Antwoord #5 April 29, 2005, 11:46:33
edit2Rapporteer  
Dat hij zijn spullen sloopt door eigenwijs te zijn, is niet erg.
Dat iedereen de dupe kan zijn van dom gedrag is vele malen erger.
Dat er misschien gewonden kunnen vallen door ongekontroleerd met je kite anderen in gevaar te brengen.

Als een les niet doorgaat omdat er geen genoeg wind staat, dan staat er ook niet genoeg wind om zelf te klooien.

Wees verstandig en wacht je les af.
DaRipper

Antwoord #6 April 29, 2005, 12:15:34
edit2Rapporteer  
Je zou als gevorderde kiter ook eens rekening kunnen houden met een beginner.
We hebben het immers allemaal moeten leren.
Maar goed, als je nog nooit les hebt gehad is het beter om eerst de les even te wachten voor zelf te gaan oefenen
Liflaf

Antwoord #7 April 29, 2005, 13:43:46
edit2Rapporteer  
Komt trouwens toch niet genoeg wind om welke kite dan ook de lucht in te gooien ^

kiteclub
paul sch
Gast
Antwoord #8 April 29, 2005, 14:21:36
edit2Rapporteer  
inderdaad niet zelf gaan kloten voordat je les heb gehad. zeker niet in schellinkhout. je ligt binnen no time op de dijk...dat gebeurt helaas nog steeds met zekere regelmaat....
dus wachten op je les en dan naar autostrand rijden ofzo. daar is het lekker breed en is het oefenen het veiligst!!! succes!!
kan uiteraard wel begrijpen dat je graag je nieuwe set wilt proberen maar doe maar ff niet nog!
Joris

Antwoord #9 April 30, 2005, 11:51:33
edit2Rapporteer  
inderdaad niet zelf gaan kloten voordat je les heb gehad. zeker niet in schellinkhout. je ligt binnen no time op de dijk...dat gebeurt helaas nog steeds met zekere regelmaat....

been there, done that Grin (volgende keer toch maar gewoon meteen men 6.5 pakken)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.