lars
|
Zekers kan dat!
Afgelopen zaterdag heeft een maat van me nog achter de boot gehangen met zijn thorn. Ging super goed.....
Succes
|
|
|
ThomasC
|
Pas wel op als je een backroll of zo gaat proberen. Je valt een stuk harder dan met je kite!
|
|
|
Flying Circus
Gast
|
Ben laatst op een windstille dag wezen wakeboarden achter de kabel in zeeland met mn nieuwe SK8 119. Helemaal top als er geen wind staat. Bij die kabels moet je alleen ff oppassen in de hoeken, heb heel wat metertjes teruggezwommen die dag.
|
|
|
djb
|
wat dacht je dan als er geen wind is dan doe je dat wel, jammer van die herrie van die motor en van die draai kolk in de tank maar je kan nu niet anders.. ben van de week ook al geweest
|
|
|
-Cedric-
Gast
|
Wat is de beste manier om te sarten met wakeboarden? ik heb het eens een keer geprobeerd op vakantie maar het lukte niet echt. Dus je ligt achter de speedboot, met je board horizontaal voor je, en dan...?
|
|
|
Otto
|
Maar ik heb ook weleens gehoord dat je kiteboard hiervan kan breken (wat ik me sterk afvraag) is dit waar of pure onzin?
|
|
|
rene!
|
JE moet je heel klein maken en idd je board horizontaal voor je leggen en dan geeft de boot ineens vol gas en als je de druk op je board voelt moet je je board draaien en jezelf strekken en dan sta je
|
|
|
|
~Dirk~
|
Idd, zoals rene al zegt, board haaks t.o.v. de boot, knieen buigen met je armen gestrekt tussen je knieen en dan bij druk op je board in draaien. Gisteren nog even met m'n kiteboard aan de kabel gehangen, het is geen kiten maar voor windstille dagen een leuk alternatief, kan je gelijk je surface handelpass oefenen
|
|
|
Rudolf
|
Mmm, nou als de tentamens hier voorbij zijn wil ik eigenlijk wakeboarden achter de auto. En dan dus eigenlijk met een lange kabel om 1 velg heen, en dan gas geven...Terwijl de auto dus stil staat. Heeft iemand dit al eerder geprobeerd?
|
|
|
Ricardo
|
waarom zoek je niet gewoon een relaxte sloot waar je langs kunt rijden met je auto en dan ga je gewoon achter de auto hangen?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Dat wil ik zien %@!
|
|
|
Rickie
|
@ Tom_Beul, Dan halen we maar weer een oude koe uit de sloot... http://www2.hku.nl/~lotte0/slootboarding.movtsjek de link! Ondertussen hebben we voor dit werk ook een kickertje gebouwd, Daar moeten alleen nog buizen op zodat we hem ook voor het kiten kunnen gebruiken.
|
|
|
Rudolf
|
waarom zoek je niet gewoon een relaxte sloot waar je langs kunt rijden met je auto en dan ga je gewoon achter de auto hangen?
Omdat ik die niet zo snel weet te vinden. Daarnaast lijkt me de andere manier veel veiliger, en ik vind klussen ook wel mooi
|
|
|
djb
|
mmm erg stijl en met een knik in het midden lijkt me niet veilig en blijft dat ding drijfen
|
|
|
Rickie
|
Die knik zit er nu in omdat hij niet aan elkaar vast zit (het zijn twee delen zodat hij in de bus past) Als de delen aan elkaar gekoppeld zijn zit er dus geen knik meer in. Hij is inderdaad best stijl, maar je kan hem naar voren kantelen. Hij is wel erg smal, dit is omdat het allemaal geen ruk mocht kosten en omdat het zo nog te vervoeren is ook.
Wel een goed idee trouwens, om zo'n minikabelpark te bouwen met een velg en al dat soort shit!
|
|
|
svennie
Gast
|
moet je ff op hanglos zoeken of op de bazaki site. .die gasten hebbe dat gedaan wel lachuh ..alleen je moet wel met een bootje ofzo de mense weg brengen en dan kan die aan .. met een auto die rijd lijkt het me wel heel wat makkelijker maja
|
|
|
|
mmm erg stijl en met een knik in het midden lijkt me niet veilig en blijft dat ding drijfen
heet niet voor niks een kicker!!
|
|
|
|
FLOF
|
Ik heb het een keer gedaan en vond er geen kont aan, zet de wind maar weer aan!
|
|
|
THEGREEN
|
Kan het ook achter een trekker??? (gaat ruim 45) Dan kan ik lekker in het weiland oefenen Heeft power genoeg @#$
|
|
|
THEGREEN
|
Idtje: achter de crosmotor ?? 125 cc, 140 km/h topsnelheid.... lekker wendbaar, heb ik al eens met een skinboard op een weiland achtergehangen, dat is echt poephappen
|
|
|