skyhigh as a
|
DUS 14 JUNI EEN KITE TESTDAG OP BLAUWE STAD STRAND heb al vrij geregeld Wittie Krizze en Ganze bin erbie alst goed is jij toch ook GJ? how wordt dat ??? nog meer people heen???? hoef geen bbq mee want komt aant end een bbq alst goud is bierie en plezierie (alst eeum kan beetje windpoeste erbie, maar da weetn we inmiddels wel met kite events gheheh) events in de buurt moete we hoog houwe!! zijn er al zo weinig PARDIE HARDIE!!!!!!!!!!
|
|
|
Rofl
|
Ich bin dabei jah
|
|
|
Gertjan
|
Zo wat weer een avondje op hvdb, lekker 7m windje gehad. Op naar volgend weekend.
|
|
|
Jimmy
|
Zo heb net de 11M verkocht en hoop volgende week de Dos 10M en een Trax 4 binnen te krijgen!
|
|
|
Gertjan
|
Zo dat is weer up to date kiten met Jimmy, 7 en 10m dos met het mooiste board van dit moment.
|
|
|
keessie
|
Inderdaad Gertjan,
Nadat ik jou boardje gevaren heb, voel ik een sterke neiging naar aankoop van een Trax. Wat een lekker vaargevoel......
|
|
|
|
TheoV
|
Vanmiddag om 17:00uur gaan Bassie en ik (Theo) (kiters in spé) met de auto naar Mirns. Als er nog iemand mee wilt rijden, laat maar ff weten!
Groeten uit Meppel.
|
|
|
CeesV
|
Vanmiddag om 17:00uur gaan Bassie en ik (Theo) (kiters in spé) met de auto naar Mirns. Als er nog iemand mee wilt rijden, laat maar ff weten!
Groeten uit Meppel.
Is dat niet wat zonde van de benzine? Volgens mij wordt het zo goed als windstil
|
|
|
Jimmy
|
Ja, volgens mij ook! Het waait momenteel 6 knopen met vlagen naar 12.
|
|
|
TheoV
|
je moet toch wat he?
andere suggesties? of wil het sowieso niet, (deze week)
|
|
|
Jimmy
|
De voorspellingen voor deze week lijken helaas niet echt super
|
|
|
Jelke
|
Volgens mij kun je beter naar de wakeboardbaan gaan
|
|
|
KappuhH
|
Donderdag/vrijdag...
|
|
|
TheoV
|
Ey Kappuh,
vrijdagmiddag gaan bassie en ik ook nog naar Friesland. Je Zeeko boardje gaat ook mee =) ben jij daar ook nog ergens?
|
|
|
TheoV
|
En morgen (9-06) tegen 18uur, volgens de voorspelling 13-14kn op Mirns. Voor ons iig genoeg om die kant op te gaan. We zijn nog beginners he! =)
|
|
|
Gertjan
|
Inderdaad Gertjan,
Nadat ik jou boardje gevaren heb, voel ik een sterke neiging naar aankoop van een Trax. Wat een lekker vaargevoel......
Die van mij mag je wel kopen voor 425 euro, leg ik een paar honderd bij en haal ik een trax 4. Ik hoef er niet van af maar een paar gram lichter board spreekt me wel aan. Ik heb de 135x37cm is voor de lichtere riders. Jetzu heeft de 135x39.
|
|
|
Lude
|
Binnenkort iedereen op traxjes en chocs in het noorden?
|
|
|
Jimmy
|
Dat lijkt er wel op inderdaad!
|
|
|
KappuhH
|
Neehoor want mn nieuwe Zeeko Bhoot is net binnen
|
|
|
CeesV
|
Neehoor want mn nieuwe Zeeko Bhoot is net binnen Bhoot? Klinkt als ... een Bollywood film!
|
|
|
Lude
|
Zeeko das bhoot Ben benieuwd!
|
|
|
TheoV
|
Gaat er vandaag nog iemand ergens het water op??
|
|
|
Jimmy
|
Ik zou wel willen, maar ik heb momenteel alleen een 7M dus dat gaat hem niet worden
|
|
|