TheoV
|
jah echt zuur idd,
thanks, ZAL KEESSIE EEN PB STUREN....
|
|
|
Gj
|
morgen ziet delfzijl het er beste uit .
|
|
|
TheoV
|
Keessie, bedankt voor het repareren van de Jekyll! Zo kunnen wij morgen (12-6) weer het water op bij Harderwijk.
We vertrekken om 13uur uit Meppel.
|
|
|
KappuhH
|
Theo, waarom naar Strand Horst (neem aan dat je dat bij harderwijk bedoelt)? Je kunt beter naar Workum gaan, minder vlagerig en even ver rijden. Als je gaat wil ik wel meerijden Moet wel rond een uurtje of 6-7 thuis zijn....
|
|
|
Jimmy
|
Vandaag nog iemand Lauwersoog?
|
|
|
TheoV
|
Gewoon om even te kijken daar he,
maar misschien rijden we ook wel naar Workum idd. Lukt dat morgen wel met een 12?
zal ff overleggen met Bassie, laat hier nog wel ff weten,
|
|
|
KappuhH
|
Ligt er net aan hoe de wind uitvalt. Guru geeft 16-17 knopen aan, ideaal voor de 12. Windfinder 16 - 21 knopen. Die 21 is misschien als beginner met de 12 een beetje veel maar jullie hebben ook die 8 nog toch?
Wordt in ieder geval mooi weer!
|
|
|
TheoV
|
Bassie heeft idd ook nog een 8 bij een of andere mafkees gekocht uit Staphorst.....
en allebij een 12,
het zonnetje schijnt er wel lekker bij jah,
|
|
|
Jimmy
|
Jongens als je elkaars msn nu uitwisseld loop je het forum ook niet zo vol te posten!!;)
|
|
|
patricks
|
Jongens als je elkaars msn nu uitwisseld loop je het forum ook niet zo vol te posten!!;)
Daar is een forum voor toch
|
|
|
Jimmy
|
Daar is een forum voor toch Patrick ik bedoel zinnige posts. Lees de eerste post van Piet Hein maar;) Daar is het form voor bedoeld!
|
|
|
keessie
|
Zou vanavond delfzijl mogelijk zijn? Weeronline en windfinder geeft niet veel wind, maar misschien windguru pro wel?
gr Kees
|
|
|
|
KappuhH
|
Wordt um dus niet. Wat is de windguru pro voor Workum?
Ga je daar morgen naartoe Mark? En eventueel een plekje vrij vanaf Meppel ofzo? Moet eigenlijk wel rond 6 - 7u thuis zijn.
|
|
|
Mark04
|
Windguru Pro Workum http://img13.imageshack.us/img13/7115/workum.jpgKappuhhh: Ik heb nog geen idee wat ik ga doen morgen. De voorspelling is wat afgenomen voor morgen. Als ik ga stap ik bij een vriend in de auto en die is met 2 personen en kitespullen dan al stampvol.
|
|
|
|
Gj
|
Was weer zeer hard op termunten. morgen richting tijselmeer
|
|
|
|
keessie
|
Ik ga misschien vanavond ook naar Lauwersmeer? Met wie rij je mee Benjamin?
|
|
|
CeesV
|
Ik ga vanavond waarschijnlijk ff naar t zuidlaardermeer
|
|
|
DavidJ
Geen avatar
|
Hoop dat het wat minder vlagerig is dan de vorige keer trouwens Ben benieuwd.
|
|
|
Mark04
|
Het waait weer harder dan alle weersites hadden voorspeld.
|
|
|
Lude
|
Dikke vette poep essays!
|
|
|
keessie
|
Wie gaat er nog meer vanuit Groningen zo naar lauwersmeer?
ah met bram
en Ben
|
|
|