skyhigh as a
|
ben der morgen bij op X, ben 12u vrij, dus kiek wel eeum hoe op tijd ik daaro ben
KAITN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Lude
|
Hmm ik twijffel of ik morgen ga, zaterdag een koper voor mn kites.. zal je net zien dat ik ze sloop voor die tijd ;-) Misschien vrijdag nog ff een rustige sessie
|
|
|
skyhigh as a
|
lude kerel..... ik zeg GAANNN en LOZZZZ
|
|
|
martimor
|
Top jeroen, have fun
|
|
|
Krizze
|
Nog ff de nachtdienst uitzitten en dan vanmiddag rond n uur of 1 op spotjuh X Niet belluh voor 12u Knippoow.....eerst eeum sloapn jaaaahhh
|
|
|
Lude
|
lude kerel..... ik zeg GAANNN en LOZZZZ Ja laffe hap he Tot hoe laat zijn jullie op x, zonsondergang?
|
|
|
michindo
|
nog mensen uit Haren onderweg naar een spot...
|
|
|
|
michindo
|
pssst wat zijn de coördinaten van spot -x-
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He mathijn je hebt niks gemist hoor.........het was SUPERKIKUHHHHHHHHHHHHHHH (wendy_kitesmiley)volgende keer beter man was echt supervet, nu 2 beetjes brak
|
|
|
skyhigh as a
|
wa ben ik kapooow topdag!! ik vraag me soms af of ik nou zo kapot ben van het kiten of vant schreeuwen en lijp doen naar medekiters VANDAAG WAST LAATSTE
|
|
|
Krizze
|
Wat n dag, wat n dag wat n dag wat n dag Stelletje leipe sjonnies op t wotter, en maar blerren whahaha Nu de nachtdienst in tot half 6 en dan morgenvroeg rond n uurtje of 11 richting schildjuhhh SPIERPIENUHH......
|
|
|
martimor
|
Ben erbij op schild, Kan TOT een uur of 13:00... moar bin derbie En het was vast waardeloos vandaag als ik dat zo lees en zie op foto's met potten bier enzo Work is a biatch
|
|
|
Walt0r
|
na 't werk lau denk ik
|
|
|
skyhigh as a
|
Michel komt hier zo en wil ook nog eeum kaitn, dus ga alvast twotter op Krizze.
je zal wel geen uur eerder wakker worden, ga zo naar schildje
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He boyzzzzzzzzz, gister RTL nieuws gezien, emmmmmmm een snelle picture van the radicals op spotX toppieee
|
|
|
KappuhH
|
He boyzzzzzzzzz, gister RTL nieuws gezien, emmmmmmm een snelle picture van the radicals op spotX toppieee Linkje? Vond ut een klotesessie. Kom ik naar spot X om lekker rustig te varen. Lijkt het alsof je in een dierenpark Emmen terecht gekomen bent met een stelletje brulapen. Hahaha
|
|
|
KiteOngoing
|
Ook de foto van spot-X gezien. Het is toch leuk dat je in de buurt van Schiermonnikoog zo'n spot hebt waar je heerlijk kunt kiten. Wie heeft trouwens die zeehond onder zijn board gekregen? Hij heeft het niet overleeft.....
|
|
|
|
Walt0r
|
is schier morgen wat? 16.25 uur hoog water en lekkere NW wind?
|
|
|
skyhigh as a
|
huh jammer ja, krijg de boel er weer es nie op met mien computer, moet weer iets van silverlight geinstalleerd worden, dusdaar begin ik al nie aan. vandaag op schildje ging het toch wel eeum bigairhangtime met ons allen. iedereen echt op zn Gronings overpowered aan de 12m morgen denk ik eeum zuidkant zuidje, (sprookjeshof) zie nog wel effe hoet met de wind is tof plan trouwens walter, wel effe zin in binnenkort, maar moet effe wat warmer zijn voor mij
|
|
|
Wim uit Assen
|
Wil morgenmiddag ook wel aan zuidkant zuidje varen. Hoe laat zijn jullie daar?
|
|
|
leonmeijer
|
Moi Moi!
Wie gaan er morgen op lauwersoog het wad varen? Heeft iemand dar al eens gevaren met die blokken? Zijn ze een beetje te zien?
|
|
|
skyhigh as a
|
denk dak er tegen uur of 11 ben ofzo
|
|
|