steenbeek
|
Ben er ook om half 1 met joost
|
|
|
Wim uit Assen
|
Was mij een beetje te gruwelijk vandaag....
|
|
|
Lude
|
Twee prachtige dagen gemist! Balen! Morgen na t werk avondsessie?
|
|
|
|
skyhigh as a
|
heulemoal stuk van de laatste dagen!! wat een dagen workum was toch echt helemaal te lijp vrijdag, mojjuhh
|
|
|
Lude
|
Lekker windje vandaag, is jammergenoeg wat anders tussen gekomen.
Wil morgen nog wel ff op zoek naar wind, wie nog meer?
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ik denk dat in de middag naar ZLM, zuidzijde ga: heb alleen racefietsje, dus dat is het dichtste bij Assen.
|
|
|
|
skyhigh as a
|
heb al wind gevonden, wanneer gaan we heen
eeum belle anders 0630280568
|
|
|
Lude
|
Ricardo en ik zijn rond 13:00 bij spot-x!
|
|
|
juma
Geen avatar
|
als k tijd heb kom ik ook nog wel ff aanwaaien
|
|
|
martimor
|
helaas, vandaag geen tijd, have fun...
als jullie morgen nog zulke plekjes weten te vinden ben ik erbij.
hier nog wat foto`s van zondag an die winch...
|
|
|
Lude
|
Leuke fotos, lekker dagje! Op X was het weer de gebruikelijke dierentuin, ditmaal zonder geluiden, maar aapjes die met hun eigen poep gooiden!
|
|
|
skyhigh as a
|
mooi ja, vooral die dikke splash vandaag dikke dag op X, lekker beetje blehren en poep gooie Lude en tjark eronder gesmeerd topdag
|
|
|
Lude
|
Wie het laatst lacht.... Tjark en ik hebben 'Hide The Poo' gespeeld in jou Punto... succes met zoeken deze week Zal je een hint geven: Gewoon op de geur afgaan.
|
|
|
martimor
|
Haha, rico heeft een fiat poepto
|
|
|
Wim uit Assen
|
Op ZLM was het boven verwachting lekker varen. Jullie moeten de groeten hebben van Harry: hij is weer in het land.
|
|
|
Shark
|
Whahahaha,,,,,,,,,,, top Lude...ga maar even zoeken rico! Heb m'n ook een verse met een korstje onder z'n ruitenwisser gedrukt Was weer een lekker dagje en trouwens weer toffe foto's van weer een top dag aan de winch
|
|
|
wittie
|
Whaha, nu alleen nog een beetje wol op die punto! Er kan ook nooit een normaal dagje gekite worden met die Groningers.
Vandaag ook nog iets te doen ? Of is iedereen aant werk?
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Ik kan vandaag niet helaas. Morgen en overmorgen wel, maar dan ziet de wind er niet zo best uit. Zaterdag knallen
|
|
|
wittie
|
Ook niet echt wind ja. Bedoel ook winchen, of poep gooien, lijkt me gezellig. Twee teams tegen elkaar ofzo!
|
|
|
martimor
|
hmmm, niemand wil samen met jouw poep gooien, Roland... kan ook alleen, gewoon omhoog gooien en wegkoppen, of happen... morgen nog iemand zin in kansloze sessie @bluehell zaterdag ook paraat, alleen wel even uitslapen na de nachtdienst...
|
|
|
|
martimor
|
morgen? ik ook, rond 14.00 denk ik.
|
|
|