YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Was echt lekker op Workum vandaag. Vroeg in de middag nog buien en vlagerige wind, maar later zonnetje en goede wind Rustig ook!
|
|
|
martimor
|
Heerlijk in t zonnetje gevaren. Alleen ben ik op een schelp getrapt, dat is wel kloot'n Jaaaaa. Er was zelfs één aan het kiten met een shorty aan, en een hele grote smile van oor tot oor
|
|
|
juma
Geen avatar
|
Schelpen zijn nooit fijn.zit ook op de bank gister enkel behoorlijk verzwikt op mirns. Die f*cking kuilen daar in dat grasveld.Eem rustig aan dus.
|
|
|
|
|
|
Walt0r
|
iemand nog met laag bij loog? lijkt beetje te waaien nu...
|
|
|
|
Walt0r
|
nou het is eigenlijk toch niks....bwah
|
|
|
KiteOngoing
|
Heerlijk in t zonnetje gevaren. Alleen ben ik op een schelp getrapt, dat is wel kloot'n Jaaaaa. Er was zelfs één aan het kiten met een shorty aan, en een hele grote smile van oor tot oor Komt mij bekend voor..... Zeker uit de buurt van Winschotn
|
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Welkom back meneer Eldoctoro. Wanneer weer aanwezig op Mirns. Zal ik direct vragen of Tom je kite in twee stukken wil schreeuwen. En om af te sluiten met jou oude kreet....Whahawhahahahahaha..
Hee Amigo, als het maar warm genoeg is ben ik binnenkort wel weer op Mirns heb alleen nog shorty whahaha...
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Heerlijk in t zonnetje gevaren. Alleen ben ik op een schelp getrapt, dat is wel kloot'n Jaaaaa. Er was zelfs één aan het kiten met een shorty aan, en een hele grote smile van oor tot oor Heb jij iemand met shorty aan gezien dan whahaha... Ik heb een snee in m'n kleine teen zelfde schelp misschien grrrrr...
|
|
|
Yourie
|
Vanavond maar ff naar Loog is om 20:30 hoog en begint vanaf 15:00 uur te waaien.
|
|
|
Gertjan
|
straks loog als het waait
|
|
|
|
Yourie
|
Komt er nog wind dan
staat nu 18 om 25, ja dus.
|
|
|
|
martimor
|
heb nog wel flink last van mijn poot, maar ducktape erom en gaan. wie gaat nog meer morgen... moet op tijd terug zijn (ca 16.30 thuis zijn), dus ga ergens in de buurt.
zuidjuh of golfbaan of spot X of ... ben voor alles in mits niet te ver.
|
|
|
|
juma
Geen avatar
|
morgenvroeg nog iemand naar x alst wappert???.
|
|
|
Yourie
|
is voor morgen niet veel wind, dan is loog beter wel vroeger van acht tot 12 is er water. als ik met iemand mee kan rijden wil ik ook wel.
|
|
|
Johnny Tampony
|
Als het wappert Juma dan wel vroeg heen heb middag
|
|
|
juma
Geen avatar
|
Ja is goed volgens mij ist 11u hoog ofzo. uurtje of 9 daar zijn???.of eerder. stuur wel eem n appie
|
|
|