|
piede
|
Hijs lekkerrrr! Goeie muziek ook.... Hehe
|
|
|
|
Walt0r
|
Verdienen al die filmpjes geen eigen topic?
ik ben te bescheiden om deze bij de grote jongens te plaatsen....
|
|
|
martimor
|
tof filmpje Walter
|
|
|
Yourie
|
Als er wind is wil ik donderdag graag kite... Alleen heb ik geen vervoer. Wie wil en kan donderdag nog meer en heeft een plek vrij?
|
|
|
skyhigh as a
|
what the FUCK wat een dikke film!!! tof man Walter!!! muziek net als op de heenweg TE GEK
|
|
|
Steven
|
Vanmiddag nog meer mensen die naar Loog gaan? Om 17u hoog.
|
|
|
Koeleman
|
Hee jongens,
Ik studeer in groningen en woon hier ondertussen al 3 jaar. 3 jaar terug begonnen met kiten, maar ik besefte laatst dat ik eigenlijk veels te weinig kite, doordat nu ik niet meer elk weekend naar noorholland ga. Dit jaar misschien 5 keer gekite. Zijn er veel mensen hier die lid zijn van de studenten kite vereniging? zoja bevalt dat? De reden waarom ik nog nooit in groningen ben gaan kiten is omdat ik hier bijna nooit met de auto ben en geen plek heb om mijn kite te drogen. De kite vereniging biedt deze faciliteiten wel, toch?
|
|
|
keessie
|
Hee Koeleman,
De vereniging heeft een bus staan voor 9 personen en een hok waarin kites gedroogd kunnen worden. Kortom, rij een keer mee! Genoeg leden van de vereniging zijn juist vaker gaan kiten, omdat er ook doordeweeks regelmatig gereden wordt:-)
|
|
|
Koeleman
|
Hee Kees, ik heb al contact gehad met mensen binnen de vereniging. Na de 24ste zal ik me aanmelden bij de aclo en de vereniging Ik kom je binnenkort vast wel tegen! Wel echt heel stom dat ik pas een maand weet dat die kite vereniging bestaat. Nou moet ik toegeven dat ik ook niet gezocht heb... Greetz
|
|
|
GB
|
Alohaa allemaal! Wordt er vandaag nog ergens gevaren? als ik zo de voorspellingen zie gaat de wind aan het eind van de dag nog wel even aan!
|
|
|
skyhigh as a
|
vandaag waarschijnlijk workie als de wind naar west toe draait. gaan tegen half 1 heen met Michel en Edo aans Mirns
|
|
|
KiteOngoing
|
Ik denk dat ik ook nog eem dei kaante op goa.
|
|
|
KiteOngoing
|
Gezien de windontwikkelingen blijf ik lekker thuis. Tegen de tijd dat het lekker begint te waaien is het donker.
|
|
|
KiteOngoing
|
Zaterdag op tijd naar Mirns. Ik begin nu toch wel zin te krijgen. Grrrr
|
|
|
Gj
|
morgen nog mensen ergens varen?
|
|
|
|
skyhigh as a
|
Edjuh!!! WAT EEN WIND!!!!!! workie was eerst lekker spelewindje en toen net niks, maar toen Ed weg was.... WAT EEN BIG AIR, hebt dorpie weer gezien en weet zeker da Piede en Edo da ook hadde morgen Mirns of inda buurt, kiek wel eeum woart waait
|
|
|
|
skyhigh as a
|
heeelemaaal gaar van gisteren.... heb er bijna nie van kunne slapen, mojuhh vandaag denk ik dus maar in de buurt alst beedie blaast
|
|
|
|
skyhigh as a
|
morgen is der dikke wind hiero johnny, dan zuidke of golfboane?
|
|
|
martimor
|
Ben ik ook voor in, lekker dichtbij met deze kou, rico s snackwagen mee, hatsiekiedee
|
|
|