Buster
|
Ik zit te denken om woensdag mn nieuwe drysuit te proberen op Schellie. Moet alleen nog ff vrij vragen
|
|
|
To
|
ff kijken wat het weer doet anders gaan wij ook wel naar schellie is tog altijd wel gezellig
|
|
|
|
Traxas11
|
slufter als het waait! je bent welkom!
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
wordt er ook nog gekite morgen ofzo? Leef jij ook nog ?? de beste wensen nog Morgen middag waarschijnlijk schel als het waait
|
|
|
To
|
ik wil ook wel maar ben pas om 3 uur uit dus denk dat ik niet heel lang meer kan kiten. in iedergeval woensdag van de partij
|
|
|
|
@LaurenS
|
haha natuuurlijk leef ik nog... vooral van vakanties als ik ga ga ik wel naar zee!! Ik ook, ik ga woensdag wel naar schell of enkhuizen met ZZO.Bij zee meer woei denk op dinsdag
|
|
|
|
Retard
|
wat een © Copyright Timo
|
|
|
|
TBK
|
Zijn er nog mensen die werken ?
|
|
|
dimitri
Gast
|
@ Timo en Richard,
Die avaitors van julie kloppen niet, die kite staat de verkeerde kant uit ten opzichte van de pijl die de richting aangeeft waar de wind vandaan komt.
|
|
|
Dirkie
|
Ja, ik deze keer... :-) Misschien woensdag einde van de middag ff @IJmuiden, maar er wordt een inkakker voorspeld voor woensdag einde van de dag. En als ik ergens een HEKEL aan heb... ;D
|
|
|
To
|
@ Timo en Richard,
Die avaitors van julie kloppen niet, die kite staat de verkeerde kant uit ten opzichte van de pijl die de richting aangeeft waar de wind vandaan komt.
de kite staat juist goed
|
|
|
Retard
|
@ Timo en Richard,
maakt toch niet zo veel uit gaat om de fun Dimitri , volgens mij staat hij gewoon goed ook
|
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
maakt toch niet zo veel uit gaat om de fun Dimitri , volgens mij staat hij gewoon goed ook Hellemaal met je eens Richard. Bij een ouderwetse windwijzer zoals op jou avaitor, geeft de pijl aan waar de wind vandaan komt, dus zou de kite naar de andere kant moeten staan.
|
|
|
To
|
ja heeft die gelijk in
|
|
|
@LaurenS
|
Yess,ik ga zo naar wijk (pier ),uurtje of 11/12 present.Er staat nu al 9 m/s,gaat alleen maar meer worden .Morgenochtend vroeg naar schell.De hardere wind is woensdag rond tweeen weer weg
|
|
|