DM2008
|
Morgen in elk geval op tijd richting Wijk pier!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee moet wel op schel is veel gezelliger moeten het daar maar eens over hebben met de hele zooi vreten /zuipen en kletsen en shoppen oh nee niet shoppen
|
|
|
FlyingHigh
|
Daar had ik het vorige week ook al over met John om een keer te bbqen na het kiten met een stel. Moeten we gewoon een keer doen Die kite was als ie richting z'n lowend ging niet lekker toch? Meerdere ervaren kiters mee gevaren en die vonden het ook. Bij v/d berg gevraagd of best iets ging veranderen mbt bridles ofzo. Niet het geval, maar kan altijd net iets niet goed zitten. Moet zeggen dat ik het top service vind van Best en v/d Berg.
|
|
|
Haring High Richardt
|
nee moet wel op schel is veel gezelliger moeten het daar maar eens over hebben met de hele zooi vreten /zuipen en kletsen en shoppen oh nee niet shoppen Misschien bij de midgetgolfbaan van Pipo en Mameloe waar ook de kiteschool vandaan vertrekt of wil je alles zelf regelen ???
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik doe mee op schellie met de BBQ. Regelen we toch effies zelf. Koffertje pak ik vrijdag in Hans en dan zaterdagochtend om 5 uur de lucht in. Heerlijk, ik heb er zin in. Lekker de hele week op het strand, boulevardje en heeeeeeeeel veel shoppen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Gewoon bbq naast de kites op het gras toch Ries?!
|
|
|
Ride
|
Zo is het, gewoon op het gras. Ik ga vandaag overigens niet kiten in de ochtenduren. Moet eerder beginnen op het werk om nog wat dingen te regelen. Jammer, maar ja, niks aan te doen. Veel plezier jullie vanmiddag op het water.
|
|
|
FlyingHigh
|
Werk ze John. Jij morgen ook nog ff op muiderberg te vinden?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zo, ben weer wakker na een nachtdienst, eigenlijk is 3 uurtjes slaap te kort maar ik werd wakker van de harde wind en kon niet meer slapen Gewoon bbq naast de kites op het gras toch Ries?! En Zo Is Dat !!!! Kom je ook nog zo bij schellie ??? Ik ga vandaag overigens niet kiten in de ochtenduren Jammer John want het wordt vandaag een top dag met vanavond pas omweer en regen (volgens weerman Jan Visser van radio Noord holland) Koffie broodje en richting schellll om de 7 meter uit te laten , wir geht looooos
|
|
|
Ride
|
Werk ze John. Jij morgen ook nog ff op muiderberg te vinden?
Nee, morgen ga ik effies overdag werken. Als ik thuis kom koffertje inpakken en dan naar mijn kribje. Ik moet vrijdag- op zaterdagnacht om 02.30 uur op Schiphol zijn. Mooie tijd he, mijn god. Ziet er qua wind voor jullie de komende dagen top uit. Veel plezier allemaal op het water en kijk uit. Kijk trouwens uit Herman op Muiderberg. Is nog steeds blauwalg aanwezig. Schijn je ziek van te worden. Zou even uitwijken naar een andere spot als ik jou was.
|
|
|
|
Ride
|
Dank je wel Sander. Natuurlijk mag jij mijn board testen. No problemo.
|
|
|
|
Ride
|
Dank je wel Herman. Ben al aan het werk. Als ik zo naar de bomen kijk, mis ik wel een fantastische sessie. Dat stomme werk ook altijd.
|
|
|
mocem
|
heb net ff gekeken op castricum et poeiert echt hard vooral de vlagen. Er was helaas niemand. De golven waren fantastisch. ik ga later op de middag nog een x kijken. Volgens de voorspelling moet de wind nog meer aantrekken. Et is al 5 knts meer dan voorspeld. Als je bij de huidige voorspelling er nog is 5 bij op tel is het iets te pittig voor mij.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik sla ff over vandaag, morgen naar het zeetje
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het waait heftig hier in Amsterdam (zit op mijn werk) lijkt mij iets teveel van het goede ...kijk het nog even aan anders morgen of zaterdag..
|
|
|
mocem
|
vlagen van 21.3 m/s.... succes met het 'op' en 'af' gaan
|
|
|
TableTopje
|
Op dit moment 45 kn op Wijk....(in de vlagen) Da's mij iets te gortig!
|
|
|
|
|
joosie
|
Net wezen kijken bij schel maar is erg flagerig uitschieters tot 44knp. ben niet geweest met de 7,5 meter kahoona vond het afgelopen zondag meer dan zat ha ha
|
|
|
Vloot
|
Ja richard je ging lekker hooooooooog
|
|
|
To
|
was top op schel vanaf half 1 , Weer een setje lijnen gebroken dus gaat goed