Levensgenieter
Geen avatar
|
Morgen vanaf een uur of 9 ben ik bij de bunker in Wijk aan Zee. De ochtend gaat erg zonnig worden, met een goede wind. Als de onweer de begin van de middag het land in komt heb ik in ieder geval de tijd gehad om een lekkere sessie neer te zetten.
Zijn er meer mensen die morgen ochtend rond die tijd al in Wijk aan Zee gaan verschijnen?..
|
|
|
TBK
|
Morgen rond een uur of 9 op Schel, Beun ga je dat redden !
|
|
|
martijnc
|
uurtje of 10 half 11 op schel
|
|
|
@LaurenS
|
Heb een 9m2 C4 voor de test,ff kijken waar ik heen ga,ik neig naar Wijk
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben er morgen rond 11 uur jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik kom met de camper dus koffie en koekies
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
veel plezier daar in espana groetjes daar aan alle kitefreaks veel zon en wind gewenst van elbeuno
|
|
|
@LaurenS
|
Niet gezellig maar Wijk it is ....er gaat niets boven het zeetje ,elf uur bij de pierrrrrrrrrr ltrs
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
word gezellig morgen @ schellie. ik ben er zo rond 9uur. even een ochtendsessie voordat ik moet werken en me nieuwe speeltje testen, een north rocketfish 5,9. maandag en dinsdag naar de zee
|
|
|
FlyingHigh
|
Klinkt goooeeed manrot. Veeeeeuuulll plezier daar voor alle kitekings. Ben er nog niet uit wat het gaat worden straks...Wijk pier of Schellie. Denk alleen dat Schell rete druk gaat worden, dan vind ik Wijk betere keus.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Niet gezellig maar Wijk it is ....er gaat niets boven het zeetje ,elf uur bij de pierrrrrrrrrr ltrs Zeetje ziet er ook goed uit zo op de cam... lekker testen Peter met goede wind Hoop dat de drukte mee zal vallen @ schell, het is immers vakantietijd...
|
|
|
PeeWee
|
Gisteren is het dus niks geworden Nu eerst mijn fietskilometers maken en dan kom ik ook naar Schellie (zal wel richting de middag worden). See joes
|
|
|
@LaurenS
|
word gezellig morgen @ schellie. ik ben er zo rond 9uur. even een ochtendsessie voordat ik moet werken en me nieuwe speeltje testen, een north rocketfish 5,9. maandag en dinsdag naar de zee Wow patrick, fraai hoor , grote kans dat ik je tegenkom maandag of dinsdag, hopen dat ik een Ozone Reo mee heb...... Would be fun
|
|
|
franco
|
zo klaar voor op naar schellinkhout, zie je.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug uit het warme Spanje ..maar ga vanmiddag weer naar mij favoriete homespot schellinkhout...see you
|
|
|
Langbeest
|
Update 4 Manrot inderdaad weer tegengekomen op het strand. ( ieder jaar) Direkt top wind...........blijven duzzzzzzzzz Vandaag bewolkt, dus even bijkomen. Temp zoals gewoonlijk weer heerlijk. Afwachten wat de dag van morgen ons gaat brengen.
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Jahoor,
Is er eindelijk wind deze zomer. Heb ik een of andere 'onzekerheid' te pakken... Stap met zenuwen m'n zeilboot in en kiten begin ik niet eens meer aan. Vorig jaar enkele meters gemaakt met mijn trots aangeschafte 10.5 Cult.
Wie wilt zich even met mij bemoeien om het 'uit het niks' verloren vertrouwen terug te krijgen zodat ik weer enthousiast aan de slag kan..!
Er staat natuurlijk een goed krat bier met worst tegenover!
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
word gezellig morgen @ schellie. ik ben er zo rond 9uur. even een ochtendsessie voordat ik moet werken en me nieuwe speeltje testen, een north rocketfish 5,9. maandag en dinsdag naar de zee Wow patrick, fraai hoor , grote kans dat ik je tegenkom maandag of dinsdag, hopen dat ik een Ozone Reo mee heb...... Would be fun maandag ga ik even naar scheveningen met een maatje, dinsdag zal het bergen aan zee/ wijk aan zee worden. waar ga jij heen ? owja dat waveboardje ging opzicht wel. in het begin was het even worstelen. daarna ging het lekker. toen de wind echt begon te blazen me twintip gepakt. maar met zo een waveboardje. hoe moet ik makkelijk draaien ? naar tooside gaat wel maar dan moet ik nog ergenst overspringen. dat lukte nog niet. in het begin met 2 straps gevaren. maar de achterste er al snel afgehaald dit ging beter
|
|
|
franco
|
Net terug uit het warme Spanje ..maar ga vanmiddag weer naar mij favoriete homespot schellinkhout...see you
welkom teruch frank, en je kan meteen je 7 pakken in holand!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
PeeWee
|
Was weer gezellie op Schellie Beun als een dolle door de linies aan het springen. Zwafra weer zo blij als een kind hangend aan zijn 7mtje (lijkt wel of ie zich twee weken niet gewassen heeft in Spain ). Voor de rest leek het wel weer kermis. Op het water vond ik het erg vlagerig, maar goed te doen. Was wel nog een beetje moe van de fietstraining dus daarom maar een sessie van zo'n anderhalf uur. Daarna nog lekker kletsen in het zonnetje See joes
|
|
|
Nickje
|
Weer goed vermaakt op schel alleen veel te druk!!! Niet normaal... Maar goed, al met al een goed dagje!
|
|
|
franco
|
morgen weer lekker rustig iedereen weer werken IK NIET HAHAHA
|
|
|