@LaurenS
|
Mooi is dat, heb ik weer gemist die topsessie, er mot ook gewerkt worden helaas
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Sommige mensen zouden er een moord voor doen om gezellig met zijn of natuurlijk haar schoonfamilie de bossen of duinen in te gaan. Met de nadruk op moord.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard kan je maandag varen ....voor Maandag ziet het er helemaal goed uit 4-6 bf uit de richting O/ZO dan is Enkhuizen ook weer een optie ...
|
|
|
Giertje
|
Missichien een leuke toevoeging aan onze mooie sport Een kite triatlhon: kiten, lopen (onderaqua) en steppen. in dit laatste onderdeel heeft Richard alvast een flinke voorsprong.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Bijna 1000 pagina's onzin in deze thread! Wat een gelul . Lekker dagje op Mirns vandaag, kom er sowieso wel vaker ivm vriendin die in de buurt woont maar is ook wel een fijne spot. Wind was een beetje lafjes tussen de 14 en 16 knoopjes met af en toe een leuk vlaagje van 20. Zag ook nog andere Noord-Hollanders die aan de invasie begonnen waren. 77 boardje nog geprobeerd en vaarde goed.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ik zag alleen maar blijde gezichten van de mensen die met 77 project hadden gevaren Frank82 Zelfs Vinni was opslag verliefd with 77project... Was weer lekker zijn trukies aan het doen van de oude school mooi om te zien... 's morgen was het wel zeuren met de wind rond 13.00-14.00 was het gewoon goed vaarbaar! Jammer PieNO!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooi dagje op Mirns hoor, geen gesinus maar goeie druk in de 11m was het ritje zeker wel waard. Duitsers waren er in overvloed en het water is daar echt maar 30cm diep ongeveer en soms nog minder, leuk om weer bekende te zien op een andere spot haha wat is het kitewereldje toch klein . Frank82 erg mooie en snelle kite je 10m OR Razor 2012 hoor en vaart ook wel lekker alhoewel er niet echt veel wind stond, C4 vond je ook wel lekker he ? Bah wat wordt het alweer koud !!
|
|
|
FlyingHigh
|
Tijd dat de woei weer gaat draaien!!! Misschien morgen ff kijken op Edam
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
C4 ook top ja, redelijk vergelijkbaar met de razor. Razor iets meer bardruk maar verder vergelijkbare eigenschappen. Vind de bar van OR wel iets cleaner, de Ozone bar heeft echter een fijnere grip (zacht).
|
|
|
|
FlyingHigh
|
C4 ook top ja, redelijk vergelijkbaar met de razor. Razor iets meer bardruk maar verder vergelijkbare eigenschappen. Vind de bar van OR wel iets cleaner, de Ozone bar heeft echter een fijnere grip (zacht).
Ik zeg Switch nitrooooooo
|
|
|
FlyingHigh
|
Zit net ff bij spots op deze site te kijken, maar die geeft aan dat Schellie te doen is met ZO. Kan het nou wel of niet???
|
|
|
Tim_GTS5
|
Goedkoop is duurkoop zallen we moar zegguh herman, dat wordt weer switchen
|
|
|
martijnc
|
Gaat er morgen nog iemand?
|
|
|
|
S@nd3r
|
Morgen maar eens naar Edam, ff m´n 12 proberen Droogpakkie maar weer uit de kast halen denk ik zo maar.
Wie zijn er morgen nog meer van de partij en hoelaat?
|
|
|
FlyingHigh
|
Goedkoop is duurkoop zallen we moar zegguh herman, dat wordt weer switchen neuuuuhhh!! Totally met mijn switchiessss Je zou er eens onder moeten hangen Tim
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mooie spot hoor,wel een van de mooiere in NL,dat bewijzen die pica's maar weer.....Jammer dat ik er niet bij was
|
|
|
audi
|
Straks om half 9 op schel aanwezig
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hondehemeltje... hoe kom je op zo'n naam @zwafra en @@LaurenS Hoever verder is die spot voorbij Swoodi en is het daar een beetje mirrorsafe ??
|
|
|
@LaurenS
|
Google ff op broekerhaven , dan kommie er ook Klaas
|
|
|
|