Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo, onze Haring Happer even uit zijn bed gebeld Over een uur is ie klaar en haal ik hem op, en dan hophophop naar Wijkiki. Zijn we er rond 11.00 uur Bei de wee de sealscheur zit goed dicht, nu nog op het water testen.
|
|
|
|
PeeWee
|
Ziet er mooi en gezellie uit op Schell, Kon en kan zelf voorlopig even niet kiten (ga mogelijk binnenkort geopereerd worden aan mijn ogen ). ' See' joes
|
|
|
Langbeest
|
Ojee dat is niet zo mooi.
|
|
|
|
PeeWee
|
Inderdaad laseren of lensimplantaten. Zal het laatste wel worden.
Was weer kermis op Schellie? Lijkt wel zomer.
See joes
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
oogies zijn heel belangrijk peter net als 2 rechter handen alleen kan je nie meer zoveel varen dus morgen maar weer even een kwartiertje varen ben morgen uurtje of 11 op schell effe losgaan
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ,Hans we hebben je weer gemist ... het was weer lekker ..goed met mijn 7 mtr kunnen varen er zaten lekker vlagen tussen .. . alleen jammer dat ik op het laatst een aanvaring had met een andere kiter .. kites doorelkaar en we moesten naar de kant om de boel weer uit elkaar te halen .. bleek bij mij een van mijn lijnen door te zijn ...balen Maar dat is niets vergeleken met Herman zijn dagje ...zijn nieuwe Pro HD Camera van zijn board afgebroken en ligt nu op de bodem ...dat is echt balen Ik hoop dat het morgen nog een beetje te doen is .. Peter sterkte met je ogen..
|
|
|
Teigetje
|
Ja het was weer een topdag, lekker met de 10 aan het rammen en rausen. Mooi klote Herman dat je je camera niet meer kon vinden, misschien kan je nog wat met de verzekering regelen. Ik dacht al wat blijft die Frank toch lang in dat hoekie zitten. Als het meezit morgen weer zon dag, zal wel de zeven worden dan.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Teiger en haringhapper waar waren jullie nou ? Was de wind te hard op wijk ofzo ?! Was weer een topsessie op wijk pier met vlagen in de 35kn , 10kn harder dan op schel daarom gaan we naar zee !! Lekkere loopjes weer hoor met de 9 overpowerd Helegaar kapot omdat ik weer aan 1 stuk door heb gekite van 12.00 tot 16.00 Herman oh oh dat ding zet je toch ook niet op je board ? Waarmee had je hem vastgemaakt dan en alsnog dan zou ik er zeker een 'leash' touwtje aan je camera en grabhandle vastmaken, hoop dat je hem terugvind of iemand anders balen hoor.
|
|
|
ditispablo
|
was knallen op Wijkie vandaag zeg met de 8. Ook weer veel windsurfers natuurlijk... @Tim, man die loops van jou ....steeds langere airtime..top !
|
|
|
BdB
|
Vanmorgen alvroeg op schell, toen net te weining voor de 8m loop van de ochtend en middag meer dan genoeg. Eerste rakjes zijn een feit en daar ben ik blij mee.. Alleen vanmiddag een iets mindere afloop, bij het neerlaten van me kite, begint ie te loopen na een korte vlucht snel gereleasd. Geen schade aan de kite. Zelf wat last van me ribben. Iedereen bedankt die me geholpen heeft.
Vaar met een gele jeckyll 8m
|
|
|
mocem
|
Ik kwam vandaag om 2 uur op wijk. Kom ik 2 bekende tegen die net een downwinder gingen. Ik dacht naar Castricum maar et was dus Egmond. Et was echt super. alleen maar springen en geen hoogte lopen.
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
mmmwwaah pas vanaf uurtje of 3 werd de wind op wijk wijk een beetje goed en weinig ruimte tussen de golven voor de rest goed te doen na 3mnden niet kiten
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dacht al waar zit je nou Marco, zag je 1 keer voor me springen lekker hoog ook haha en toen was je weg ! lol
Pablo ja er zaten echt een paar lekkere loops tussen jij had ook wel paar mooie jumps, inderdaad wat een windsurfers wat doen die nou altijd vlak langs de kant, varen alleen maar in de weg.
|
|
|
Teigetje
|
Kijk daar hadden we op Swoody weer geen last van, windsmurfers. Waren er denk maar drie ofzoow.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zonde van je camera herman misschien vind je hem nog morgen effe zoeken of ie aanspoelt effe lekker los gaan morgen kijken hoe mijn nieuwe boardje het doet JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
|
|
|
DM2008
|
Wie is er morgen en hoe laat op Schellinkhout?
|
|
|
joosie
|
morgen weer op tijd schel ongeveer 10;00 en wat een voorspelling ha ha echt zin in
|
|
|
martijnc
|
Morgen rond 11:30 op schel.. wat een geile voorspelling
|
|
|
|
the littleman
|
Was gister lekker op schell, niet te druk en gezellig. Was gister alleen gesloopt van het werken. Maar straks gaat het gebeuren op schell, ff raggen met de 6 meter. En de tandjes wat staat er nu al een lekker windje.
|
|
|