|
franco
|
waar was jij richard heb je gemist in enk
|
|
|
Vloot
|
Ik heb nog ff lekker 3uur rond geragd Alleen werd ik nog ff bruut van achteren neer gerost door een andere kite. Troep in de knoop maar later nog lekker kunne varen.
|
|
|
Morres
|
Haha zelden zo een off-day meegemaakt,welgezegd nog nooit.Eerst naar Medemblik....stond een lekker windje! Pompen en knallen,maar nee hoor ,wind kakt in om voorlopig niet terug te komen..veel speurwerk op mijn Iphone,aha in het zuiden van het Ijselmeer staat wind.Met een Yota gang richting Edam.Daar aangekomen ook een straf briesje ...pompen maar weer en snel het water op.Nog geen 5 min op het water begint ie weer wat in te kakken....Denk ,gewoon doorgaan ,was al een eind richting Hoorn langs de Daik.Toen viel mijn kite uit de lucht simpelweg omdat de wind weg was.... Safety trekken maar en langs de stenen omhoog klauteren om lekker op de dijk tussen de schapen en de stront terug te lopen.....Tjonge jonge wat een zalig oostenwind dagje weer,het is dat de zon scheen maar anders.....Ik ga dromen van een straffe zuidwester van 30 plus ltrz,morgen naar KBO....Yeehaaaaaaaaaaaaaa
Ik was vandaag op medemblik, ik vond het niks. Ging de hele dag zo als jouw verhaal hier boven. Aan 8mtr gaastra kite gehangen en hoewel de low-end goed is, was het zaadwind.
|
|
|
BdB
|
@morris, vergeet het hoogtepunt van de dag niet "de boomkiter"
Ps genoeg tijd voor het kleurenschema
|
|
|
TBK
|
Veel plezier mannen , ik ga maar weer aan het werk , er zal toch iemand ons uit de recessie moeten halen! Ter@#$%%&()))_takke@@@@@@tief&^%%$$#S Gewoon k@t Frank. Gaan wij vanavond wel weer na het werk???? Zoals ik al zei de wind kakte vrijdagochtend weer in ! Lekker gewerkt gisteren en om 17.30 uur op M'blik aangekomen toen de wind net aanging en vervolgens heerlijk gevaren ! Geen Jan L@L ritje dus.
|
|
|
@LaurenS
|
Zoals ik al zei de wind kakte vrijdagochtend weer in ! Lekker gewerkt gisteren en om 17.30 uur op M'blik aangekomen toen de wind net aanging en vervolgens heerlijk gevaren ! Geen Jan L@L ritje dus. Fijn dat je dit met ons wil delen ...goed bezig
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nee joh,die Element is al bijna aan vervanging toe....zoveel heb ik er al aangehangen.Low end is prima hoor,knopje of 16
|
|
|
TBK
|
Zoals ik al zei de wind kakte vrijdagochtend weer in ! Lekker gewerkt gisteren en om 17.30 uur op M'blik aangekomen toen de wind net aanging en vervolgens heerlijk gevaren ! Geen Jan L@L ritje dus. Fijn dat je dit met ons wil delen ...goed bezig
|
|
|
franco
|
enkhuizen update er staat wind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
franco
|
ik woon in enkhuizen, kan er rollend heen hahaha is bijna in mijn achter tuin.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Franco, yeeeeehhhaaahh... dat mot je hebben eeeh, vergeet niet je rits dicht te doen Wat vaar je eigenlijk met een lowend van 11 knopies categorie spinaker aan 50 meter lijnen...
|
|
|
Ro@ld
|
Ok een top avond gehad op m'blik, Maar inderdaad wat druk! Franco voortaan maar in jou Achter tuin ????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Gister sinds hele lange tijd even op Enkhuizen geweest maar parkeren is daar nu kansloos he. Die grote parkeerplaats is helemaal afgesloten voor het sprookjesbos
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Werd toch nog wel heel mooi aan het einde van de middag bij Medemblik. Zoektocht naar zon en wind werd beloond.
|
|
|
Matthijskite
|
Is er vanavond nog kans op thermische wind? Gister avond ging de wind op enkhuizen ook nog even lekker aan. Heerlijk in de blote bast kunne varen
|
|
|
franco
|
hahahahaaaaaaaaaaaa @loha rits hoeft zeker nu niet meer dicht, dacht gisteren eerder om in mijn blote bips te gaan kite, toch maar niet gedaan anders is er een onderdeel die in het water hangt en de boel behoorlijk afremt, en in mijn pak kan ik de boel oprollen hehehhe.
|
|
|
Haring High Richardt
|
waar was jij richard heb je gemist in enk Gister verkeerd gegokt zat in Medemblikkie Wind weer ingekakt op Enkie ??? Ga je nog mee naar Tarifa Franco ?? De laatste tickets
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
vandaag even een 3/2 mystic pakkie gescoord
denk dat me 5/3 wel beetje warm word nu
nu lekker bijtinten
|
|
|
mocem
|
Ik ga zo naar Medemblik. Op hoop van zege.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ga je nog mee naar Tarifa Franco ?? De laatste tickets Franco wil wel mee naar Tarifa maar er is nu een annulering voor El Gauwna dus ben bang dat Franco deze trip aangrijpt om eens een weekje lekker los te gaan.
|
|
|
joosie
|
Gister lag er bij het opruimen van mn spullen een kitepak van mystic naast mn BAMbuss. Heb het pak afgegeven bij Peter van de KITESURFSCHOOL 0641013376
|
|
|